Goede informatie per mail, snelle levering.

Snel bezorgd
Goed op de hoogte gehouden van verzending.

Ik heb goede ervaringen met de web shop en ook in Bladel is het fijn om te winkelen. Aangezien ik in zeeland woon, koop ik de meeste kleding van jullie bedrijf online.

niet speciaal. Gewoon goede info.

Ja. de keuze om je zending op een ander tijdstip te laten bezorgen. Nu is het vaak zo dat ik bij de eerste levering niet thuis ben. Het zou fijn zijn als de bezorger eerder op de dag komt. Voor 14:00

Ik had 09 04 2017 een mooie bedel van Pimps and Pearls besteld via jullie website dit is een kado voor afscheid van mijn collega.Graag wilde ik deze laten bezorgen via een Kiala punt.Dit duurde... Ik had 09 04 2017 een mooie bedel van Pimps and Pearls besteld via jullie website dit is een kado voor afscheid van mijn collega.Graag wilde ik deze laten bezorgen via een Kiala punt.Dit duurde langer als ik had verwacht, 14 04 2017 nog steeds niet binnen ,daarom heb ik afgelopen vrijdag nog even contact met jullie webshop gehad.Jullie hebben toen direct contact gezocht met de verzending via Kiala daar bleek idd iets mis te zijn gegaan.Gelukkig heb ik het kado toch nog op tijd ontvangen om mijn collega deze mooie bedel kado te geven.

Keurig en net ingepakt,leuk dat er ook nog een mooi tasje voor de bedel bij zat.

Marijke Dekker

Ik koop mijn kleding online bij Nummer Zestien, fijne winkel, ruim assortiment en vaak aantrekkelijke kortingen.

Goede service.

Erg positief

Fijne en juiste afhandeling van bestelling

Jolanda

Prima. Snelle en correcte levering

Makkelijk bestellen

Snelle en goede levering

Mooie items

Robbert

Zeer fijn bedrijf om je kleding te bestellen. Groot assortiment en snelle en zorgvuldige levering. Bestel hier regelmatig en nog nooit een probleem gehad. Ook de retourprocedure verloopt goed alleen... Zeer fijn bedrijf om je kleding te bestellen. Groot assortiment en snelle en zorgvuldige levering. Bestel hier regelmatig en nog nooit een probleem gehad. Ook de retourprocedure verloopt goed alleen wordt het aantal Kiala-punten in onze stad steeds minder en zou ik Kiala graag vervangen zien worden door Post.nl.

Zeer groot assortiment, en ook voldoende van alle maten op voorraad.
Snelle en goede levering.

Enige verbeterpunt betreft de retourprocedure. Die loopt via Kiala. Er zijn steeds minder Kiala-punten dus het wordt moeilijker om retouren aan te leveren. Een overgang naar Post.nl zou een... Enige verbeterpunt betreft de retourprocedure. Die loopt via Kiala. Er zijn steeds minder Kiala-punten dus het wordt moeilijker om retouren aan te leveren. Een overgang naar Post.nl zou een verademing zijn.

Alleen maar goede ervaringen

snelheid levering
bij iets langere verwerkingstijd ivm drukte wordt je op de hoogte gehouden

heb ik niet