de stoppeleire

Ben tevreden van een snel service tijdens de vakantie periode.
Voor het ogenblik is ze perfect, maar voor resultaten op lange periode moet ik nog afwachten
Is voor gebruik voor een...
Ben tevreden van een snel service tijdens de vakantie periode.
Is voor gebruik voor een mover op caravan.
Beste,

Goed snelle levering

goede website ,overzichtelijk en duidelijk, vlotte afhandeling

Traxx

Het was gemakkelijk om te vinden wat ik zocht. Eenvoudige registratie en betaling met een super snelle levering.

De batterij was bij levering (en in tegenstelling tot online aankopen van batterijen bij concurrenten) zeer goed verpakt en duidelijk van instructies voorzien, de aanduiding van de bovenzijde en de... De batterij was bij levering (en in tegenstelling tot online aankopen van batterijen bij concurrenten) zeer goed verpakt en duidelijk van instructies voorzien, de aanduiding van de bovenzijde en de opdracht om de inhoud te checken alvorens af te tekenen vielen mij zeer zeker op.

Marlau

Top goeie service en goede prijs

Geen is top

Alles prima in orde

Victor SLUYS

Snelle en verzorgde levering

Wim

Perfecte, vlotte service

Correcte informatie, goede prijs, snelle service

Zeer snel antwoord bij bestelling.

Snel antwoord op mail. Snelle levering. Bij bestelling direct antwoord, accu was bij bestelling niet in voorraad, dit werd me direct gemeld via mail, enkele dagen later was de accu reeds afgeleverd... Snel antwoord op mail. Snelle levering. Bij bestelling direct antwoord, accu was bij bestelling niet in voorraad, dit werd me direct gemeld via mail, enkele dagen later was de accu reeds afgeleverd op mijn leveradres. Snel antwoord op mails.

Zeer goed. Snelle correcte levering

Vanhee