René

Alles OK.

Correcte informatie te vinden mbt batterij en model en bouwjaar auto.

Tahirovic Ibrahim

Late delivery- your company annoncing within 2 days, but that is not true, I got it within 7 days

Hofkens j-p

Vlug en juist.

Verwittiging voor verzending.

wim

dit was super snel geleverd, waarvoor hartelijk dank

neen

Rudy Maes

Geen bevestigingsmail van de bestelling ontvangen. Zelf moeten informeren of ze wel geplaatst was, hierna wel bevestigd, geen ordernummer. Batterij donderdagmiddag besteld, dinsdagnamiddag... Geen bevestigingsmail van de bestelling ontvangen. Zelf moeten informeren of ze wel geplaatst was, hierna wel bevestigd, geen ordernummer. Batterij donderdagmiddag besteld, dinsdagnamiddag geleverd. Als je dit op voorhand weet, geen probleem maar zonder track&trace toch lastig. Al bij al wel in orde maar er zijn toch verbeterpunten.

Groot assortiment, heb dadelijk gevonden wat ik zocht. Elders mocht ik eerst betalen en kreeg daarna te horen dat mijn bestelde batterij toch niet verkrijgbaar was en men het betaalde bedrag wel zou... Groot assortiment, heb dadelijk gevonden wat ik zocht. Elders mocht ik eerst betalen en kreeg daarna te horen dat mijn bestelde batterij toch niet verkrijgbaar was en men het betaalde bedrag wel zou terugstorten...

Als het klopt dat 95% van de bestellingen binnen 1 werkdag wordt geleverd, is track&trace niet echt nodig, maar bij mij was dit niet het geval. Donderdagmiddag besteld, dinsdagnamiddag geleverd.... Als het klopt dat 95% van de bestellingen binnen 1 werkdag wordt geleverd, is track&trace niet echt nodig, maar bij mij was dit niet het geval. Donderdagmiddag besteld, dinsdagnamiddag geleverd. Bovendien had ik geen bevestigingsmail van de bestelling gekregen. Ook een bestellingsnummer was er niet, soms toch gemakkelijk als er een probleem is denk ik zo. GLS werkt toch ook met tracking, ik vermoed dat dit een of andere vorm van besparing is dit achterwege te laten...Waarom geen betaling met creditcards? Dan is de koper ook altijd verzekerd, nu moet men betrouwen op de verkoper.

Rien à dire que du positif

Heel positief

Supersnelle levering

Jimmy I

Snelle correcte levering en prijs kwaliteit super 👍

Na contact voor verdere informatie perfect geholpen

Snelle korekte levering dank u

Philippe

Vite et conforme