Frank Schrpens

Zeer snelle respons en zeer korte leveringstermijn.
Top.

Ja direct antwoord op een vraag.

Meer dan top! Mijn bestelling was verdwenen bij GLS... . Kenny nam contact met me op en ging erachteraan.

Na onderzoek heeft hij me onmiddelijk mijn order opnieuw verzonden.

Na onderzoek heeft hij me onmiddelijk mijn order opnieuw verzonden.

Perfecte service!

Goede communicatie

Track and trace zou wel fijn zijn

Snel juiste batterij gevonden en overeenkomstig stipt geleverd.

Snelheid

Gisteren besteld en na reactie van onlinebattery.be veel vroeger geleverd dan voorzien.

Peter Bauwens

Product lijkt me in orde. Levering kwam relatief snel.Maar ik ben helemaal niet tevreden over 2 punten :
1. De vrachtfirma heeft in de plastic enveloppe die op de doos is gekleefd een nota bijgevoegd met de volgende tekst :
"Beste klant, Gelieve alvorens te tekenen voor ontvangst de verpakking en/of de goederen te controleren op schade (hoe miniem ook ), en dit te laten vermelden door de chauddeur op de CMR/papieren die u moet tekenen. (bijv. doos nat of geschreusrd, goederen zichtbaar beschadigd + goederen te controleren) Zo niet vervalt uw recht op vervanging/schadclaim door GLS mocht deze zich later voordoen. Dit wordt streng opgevolgd door hen. Alvast bedankt voor de medewerking" Het pakket is door mijn afwezigheid aangeboden bij mijn buren, zoals aangegeven bij mijn bestelling. Maar de vervoerder heeft mijn buren er niet op geattendeerd dat deze nota eerst zou moeten worden gelezen alvorens te tekenen. Pakket is geleverd zonder dat dit ter attentie kwam. Ik vind dit niet kunnen !! gelukkig is het pakket onbeschadigd aangekomen. Ik hou niet van dat soort indekkingen.
2. Ik heb bij mijn bestelling, noch bij de levering een verkoopsfactuur mogen ontvangen. Gelieve deze vooralsnog te willen sturen !! Dit vind ik ook helemaal niet kunnen !!

Zie boven

Zie boven

Vlotte bestelprocedure, snel geleverd, helemaal tevreden!

Pos.

accuraat

Gino Verslijpe

Eerste keer dat ik bij Onlinebattey een bestelling geplaatst heb. Een toppertje! Kwaliteit aan een faire prijs.

Perfecte informatie bij het zoeken voor een gepaste batterij voor de motor!

Ik zou niet wat er moet verbeterd worden.

Gaillez Romain

Snelle service en zeer intersanter prijzen