Patrick

Snelle service, prima.

Snelle afhandeling van bestellling.

Wist niet wanneer er geleverd werd, heb moeten vragen via email.

Correcte afhandeling en snelle levering!

Snel.

guy vande Weghe

Prima. Tweede werkdag geleverd. Beantwoordde aan de vraag.

Grote diversiteit, perfecte beschrijving.Een fluitje van een cent om het gewenste te vinden.

Vrijdag besteld, dinsdag geleverd👍🏼

Hedwig

Op zondag een autobatterij besteld.
Bij de betaling via bancontact kreeg ik de boodschap dat er iets verkeerd gelopen was en ik contact moest opnemen met de firma.
De batterij bleef in...
Op zondag een autobatterij besteld.
De batterij bleef in het Winkel wagentje staan en er was geen mogelijkheid meer om verder te gaan.
Wanneer ik via mijn bank mijn rekening controleerde stelde ik vast dat het geld voor de batterij wel van mijn rekening gagaan was.
De zondag heb ik een mail gestuurd naar de firma om dit melden.
Op maandag vd firma een mail ontvangen met de bevestiging dat alles OK was.
Op dinsdagmiddag is de batterij reeds geleverd.
Kortom firma met een goede communicatie en een goede service.

Goede communicatie bij problemen .
Korte leveringstermijn.

Vermijden dat er bij de betaling problemen kunnen opduiken.

Johan

Vlotte levering. Zoals voorzien op 2 dagen op bestemming. Goed verpakt.

Levering zoals vermeld ophun website

Misschien eens een e- mailtje sturen met traceering gegevens.

Heel veel keuze in batterijen

Prima sevice

Houden zo !

Diederik

Ok enkel dat de batterij geleverd werd zonder zuur erbij

Zwavelzuur bijleveren

Marjolein

Onlinebattery heeft snel en goed geleverd. alleen beter niet meer die koerier service te gebruiken, ze lieten me tekenen voordat ik de spullen had ontvangen en bij wegrijden werd mijn hek geramd,... Onlinebattery heeft snel en goed geleverd. alleen beter niet meer die koerier service te gebruiken, ze lieten me tekenen voordat ik de spullen had ontvangen en bij wegrijden werd mijn hek geramd, twee super sized roodsteen bloempotten sneuvelden alsmede verschillende planten werden afgerukt en platgereden die aan het hek hingen

beter niet meer die koerier service te gebruiken, ze lieten me tekenen voordat ik de spullen had ontvangen en bij wegrijden werd mijn hek geramd, twee super sized roodsteen bloempotten sneuvelden... beter niet meer die koerier service te gebruiken, ze lieten me tekenen voordat ik de spullen had ontvangen en bij wegrijden werd mijn hek geramd, twee super sized roodsteen bloempotten sneuvelden alsmede verschillende planten werden afgerukt en platgereden die aan het hek hingen

Stefan

Toffe en vlotte service.

Goed overzicht en goede zoekfunctie.