Goed experience, professional, customer dedicated.

FAQ

how and where to recycle old batteries

Paul Temmermans

Uiteindelijk ben ik zeer tevreden. Snelle levering. Negatief was dat de beloofde mail met opvolgcode nooit gekomen is. De levering gebeurde snel en onverwachts.

Snelle levering, correct product, vriendelijke chauffeur.

Idoart

Très bien, un petit effort devrait être fait au niveau du mail de confirmation, j'ai reçu le colis sans savoir si ma commande avait bien été validée ou expédié, j'ai d'ailleurs contacté vos services... Très bien, un petit effort devrait être fait au niveau du mail de confirmation, j'ai reçu le colis sans savoir si ma commande avait bien été validée ou expédié, j'ai d'ailleurs contacté vos services inutilement sans savoir que quelques heures plus tard le livreur passerait...

Van muylder tony

Product goed en goed verpakt en snel geleverd top

Mischien een mail sturen wanneer de bestelling onderweg is

Berten

Batterij was wel niet passend voor mijn PT cruiser. Met enkele aanpassingen is hij toch ter plaatse geraakt.

Nee

Nee

Jacob

Goede website. Makkelijk te navigeren. Beste prijs die ik kon vinden en leveringbinnen 24 uur.

Accuraat, makkelijk, betrouwbaar en super snel.

Zeer snelle levering.

Opvallend snelle levering

Ge weet wel niet wanneer het geleverd wordt vandaar dat ge verrast wordt door de snelle levering.

Fons Diliën

Zeer tevreden.

Vlotte toegang tot de website en aankoop.

Batterij besteld en ontvangen.

neen

Laten weten wanneer de besteling verzonden is.

Nicolaas

Prima snelle levering van mijn motoraccu ?. Omdat ik echter geen info mail van de verzending met GLS had ontvangen kwam het nogal onverwacht binnen. Gelukkig was er iemand thuis.