Zeer goed

Hoge korting

Opvolging pakket is niet mogelijk

Willegems Louis

neen

Datum van de vermoedelijke aflevering per e mail overmaken. Ik heb het moeten vragen.

voske

Snel, eerlijk.

mijn bestelling had een fabrieksfout, een uur nadat ik hierover een mail stuurde ben ik telefonisch gecontacteerd door Onlinebattery, twe dagen later had ik een nieuwe!

DriesF

Ik had een batterij nodig en heb deze besteld via onlinebattery.
Ik kende de site niet, per toeval op gekomen en de prijzen en de info op de site gaven doorslag om hier te bestellen.
De...
Ik had een batterij nodig en heb deze besteld via onlinebattery.
De bestelling is zeer correct en vlot verlopen.

De uitgebreide info van het product.
De kwaliteit van de site.
De sterke prijzen.

Meer info over de (status van de) verzending van het product. Ik heb een bestel bevestiging ontvangen, maar geen bevestiging dat het product werd verstuurd. Hierdoor werd het onverwachts geleverd.... Meer info over de (status van de) verzending van het product. Ik heb een bestel bevestiging ontvangen, maar geen bevestiging dat het product werd verstuurd. Hierdoor werd het onverwachts geleverd. De levering was wel sneller dan verwacht.

Alex Vanborm

Snelle service , goede kwaliteit

Snelle service , goede kwaliteit

Communicatie en tracking , geen mails ontvangen voor de levering.

De batterij is blijkbaar verloren gegaan bij GLS. Op de beloofde dag hebben ze persoonlijk de batterij aan huis geleverd. TOP service !

Persoonlijke service

neen

Zeer tevreden! Besteld en volgende dag geleverd.

Zeer snelle levering

Weinig info over de levering

Batterij voor de BMW-GSA besteld ...

Van Weyenberg Alfons

Tevreden

Decooman Luc

Bestelling is prima verlopen en levering idem.