Photo-Vision

Grote keuze aan batterijen, met duidelijke prijzen erbij.

zie hierboven

Soms leunt de uitleg over kwaliteit en verschillen zeer dicht tegen elkaar aan waardoor ik niet heel goed wist wat kiezen. Ik heb bvb nog een batterij nodig voor mijn BMW R1200R van 2012, maar ik... Soms leunt de uitleg over kwaliteit en verschillen zeer dicht tegen elkaar aan waardoor ik niet heel goed wist wat kiezen. Ik heb bvb nog een batterij nodig voor mijn BMW R1200R van 2012, maar ik vind daar sterk verschillende formaten voor terug op uw website, en weet dus niet of die grotere beter zijn en/of passen. Indien daar hulp rond, dan bestel ik die ook nog.

ton joosse

Perfect netjes en snel

feewwhhdr

zou fijn zijn als er nadat een bestelling geplaatst is dat men een terugmelding krijgt van wanneer men de bestelling kunt verwachten. zoals gebruikelijk is bij veel andere webshops

100% positief

Walter

Zeer possitief

dienst voorverkoop, advies, productenkennis, prijs

Klant uit waregem

Goed overzicht, goede uitleg op de site, 'no-nonsense' stijl

Opvolging bestelling goed, onmiddellijk antwoord bij vraag

Kan nu natuurlijk nog niet zeggen of de batterij kwaliteit op lange termijn ok is ...

Snelle levering en correcte prijzen. Volgende levering terug bij jullie ;)

Heel tevreden. Snelle levering, correcte afhandeling

correcte afhandeling van de bestelling, snelle levering

Ik had gevraagd om uurtje voor levering sms te sturen, dan kon ik zeker zorgen dat iemand thuis was. Dit is niet gebeurd. misschien die mogelijkheid aanbieden op jullie site

Sam

J. Verstraeten

Onze bestelling werd snel geleverd. Alles was goed verpakt en perfect in orde.

Een mailtje om klant te informeren dat de bestelling is verzonden zou de kwaliteit van service nog verbeteren.

Bart

Had de verkeerde batterij besteld. Werd perfect en met uitstekende service recht gezet. Top service.

Je krijgt meteen reactie op een mail met de juiste begeleiding om uw keuze te maken.