Goede dienstverlening .

jos jacobs

Heel duidelijke website, afspraken worden nagekomen

overzichtelijke en gedetailleerde website

Vandenbroucke André

Door probleem bij GLS onverwacht lange levertijd.

goede info via website

geen tracking beschikbaar.

transportfirma (GLS) had kunnen bellen om leveringsuur (-dag) te melden.

Supersnelle en correcte levering !

Supersnelle en correcte levering !

Bestelling nog NIET in mijn bezit !!!!!!!!
Bestelling nog NIET in mijn bezit !!!!!!!!
Bestelling is ondertussen aangekomen waar een melding staat dat ze reeds 2 x hier geweest zijn(onzin) , terwijl er een tweede leveradres was aangegeven en ook niets gezien of gehoord hebben.Een onbeschofte chauffeur die zijn vrachtwagen in het
midden van de rijbaan laat staan , Arabisch aan het telefoneren is (in deze tijden ??????)Dat is er ver over . Een dikke NUL voor de levering van GLS.

De Norre Marnik

De eerste keer dat ik bij jullie bestel. Ongelooflijk hoe snel ik mijn batterij geleverd kreeg....amper 24uur. Een echte aanrader

De correcte en zeer snelle service

Niets op aan te merken

Frederic

Woensdagavond online een zitmaaieraccu besteld , donderdag een mail gekregen dat het pakket vrijdag tussen 11 en 14u zou geleverd worden. Vrijdagmorgen om10u55 belde de koerier al aan.
De...
De batterij was stevig ingepakt, alles was bijgeleverd (batterijzuur, darmpje,....).
Kan niet beter zijn, een aanrader!

Communicatie, alles eigenlijk.

M. Yordanov

Ik kocht auto batterij Varta! Uitstekende service en gemiddeld prijs! Als ik gehad tijd om te wachten drie dagen, ik zou 20% minder betalen!

Snelle levering! Uitstekende kwaliteit! Volledige details! Eenvoudige manier om te betalen! Bedankt!

De prijs moet worden verlaagd!

Goed tot zeer goed

Duidelijkheid