Kevin

De bestelling volgens het opgegeven model en type is perfect verlopen om de juiste batterij te bestellen.
Verpakking was perfect en werkt zoals het moet.
Dus kwa prijs kwaliteit,service...
Verpakking was perfect en werkt zoals het moet.
Dus kwa prijs kwaliteit,service super!!

Eerste bestelling tot nu toe en deze verliep zoals het moet.

Prima! Goede service en scherpe prijs!

Heel tevreden

Betreffende deze ervaring-toelichting : ik kan geen "sterren" toekennen aan "after sales" omdat ik van deze dienst geen gebruik heb hoeven te maken.
Naar "stap 2" gaan lukt niet als je niet...
Naar "stap 2" gaan lukt niet als je niet alle vakken hebt beoordeeld, ik moet dus wel sterren toekennen aan "after sales" en aldus een niet correcte beoordeling invullen !

Nicolas

Goede prijs kwaliteit voor een Varta D24

Prijs/kwaliteit

levertermijn was ipv 1 dag spijtig genoeg 2 dagen (en dus ipv vrijdag pas maandag geleverd...)
Geen track en trace...

Visschers Roger

Snelle afhandeling.

Zéèr snelle levering. Batterij besteld in de loop van de voormiddag en geleverd amper 24 uur later.

Goede levering,alles was oke

nee

geert angenon

Goede verzending, alles inorde. Alleen communicatie kan beter. Wist niet wanneer de batterij geleverd ging worden. Ook geen tracking mail ontvangen. Kreeg ook geen antwoord op mijn mail.

Snelheid van verzending

Communicatie

Reactie Onlinebattery.be:

Beste klant, fijn dat u onze snelle verzending apprecieert! Wij werken met verschillende gespecialiseerde koeriers per regio en helaas bieden sommigen nog geen track en trace aan. Ook wij zijn hier... Beste klant, fijn dat u onze snelle verzending apprecieert! Wij werken met verschillende gespecialiseerde koeriers per regio en helaas bieden sommigen nog geen track en trace aan. Ook wij zijn hier vragende partij voor. Ook wil ik u bedanken voor de melding dat u geen antwoord hebt ontvangen op u mail. Wij hebben deze wel degelijke beantwoord, dit getest én u heeft gelijk. Mails van ons naar Gmail accounts worden klaarblijkelijk vaak niet afgeleverd. Wij onderzoeken dit en hopen dit zo snel mogelijk op te lossen!

Geen enkel probleem te melden, alles is goed verlopen, snelle levertijd, scherpe prijzen

snelle levertijd, scherpe prijzen

Op voorhand weten wanneer er geleverd wordt is een plus.

Goed prijs kwaliteit verhouding voor batterij wagen

goede uitleg bij product alsook makkelijk opzoeken naargelang merk wagen

nog snellere levering zou perfect zijn

Dirk Schuyesmans

Wij zijn tevreden over de vlotte samen werking, en de levering was zoals afgesproken.

De goede info en komt afspraken na.