Marckx

Snelle levering.
Betaling met PayPal zou eenvoudiger zijn.

Tom W

Zeer goed.

Zeer duidelijke website, snelle levering en zeer goede prijzen. Heb door bij batteryonline te bestellen gemakkelijk 50% uitgespaard ivm de dealer. Levering was zeer goed verpakt. After sales... Zeer duidelijke website, snelle levering en zeer goede prijzen. Heb door bij batteryonline te bestellen gemakkelijk 50% uitgespaard ivm de dealer. Levering was zeer goed verpakt. After sales gelukkig nog niet moeten gebruiken dus dit kan ik niet beoordelen.

Ook contact via telefoon mogelijk maken voor dringende vragen. Op de website is geen telefoonnummer te vinden.

Supersnel geleverd laagste prijs verzending inbegrepen.

Positieve ervaring

Correcte informatie

eddy

Zeer goed , stipt en aan een goede prijs

snelle en correcte levering

Goede prijs

Reactie Onlinebattery.be:

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor uw positieve reactie! Wij hebben u kort gecontacteerd waarom onze aftersales een onvoldoende kreeg, uw punt dat u onze after sales nog niet nodig had (houden zo!) en u daarom moeilijk een beoordeling kon geven, vinden wij prima en begrijpbaar.

Goede website, levering verkeerd jammer genoeg.

Website, productinfo

De leverinsteucties die ik op het order had vermeld waren niet overgenomen door het transportbedrijf.

Dylan vdb

Beste webshop ooit, nog nooit een zending zo snel en probleemloos gekregen. Ik had bij de bestelling vergeten een naam van ontvanger op te geven en werd hiervoor de dag erna gebeld.

Snelle levering, goede service bij problemen

Bvba neyt

Online zit het nog niet goed als je extra informatie opgeeft, niemand is op de hoogte. Los van dit feit, kreeg ik prima service door heel gemotiveerde medewerkers van onlinebattery!!

Chauffeur transport belde mij op voor de levering die niet kon doorgaan. De dispatch belde enkele minuten daarna ook. Gewoon perfecte service!! Super!!!

Ik had informatie online bij de bestelling meegegeven, wat de plaats van levering betreft. Deze was niet beschikbaar bij de chauffeur en dispacthing. Hierdoor heeft de chauffeur 2x moeten rijden.