Goed en correct!

snelle afhandeling .voordelige prijzen.

bestelling (in het winkelmandje) eenvoudiger maken.

Luc S

Eenvoudig om de juiste batterij te bestellen. Een goede prijs, meerdere betalingsmogelijkheden en het belangrijkste, een snel en persoonlijk antwoord op een vraag. Goed bezig. Deze website staat... Eenvoudig om de juiste batterij te bestellen. Een goede prijs, meerdere betalingsmogelijkheden en het belangrijkste, een snel en persoonlijk antwoord op een vraag. Goed bezig. Deze website staat bij mijn favorieten, alhoewel ik hoop ze niet te snel nodig te hebben.

De snelle reactie op mijn vraag via mail over het leveringstijdstip.
Persoonlijke benadering.

Misschien het besteltijdstip nog wat verlaten om de dag nadien zijn batterij de volgende dag geleverd te zien. Mijn voertuig was onbruikbaar door de kapotte batterij en een snelle levering wordt... Misschien het besteltijdstip nog wat verlaten om de dag nadien zijn batterij de volgende dag geleverd te zien. Mijn voertuig was onbruikbaar door de kapotte batterij en een snelle levering wordt dan altijd op prijs gesteld.

Reactie Onlinebattery.be:

Bedankt voor uw zeer fijne reactie! Ons besteltijdstip ligt momenteel op 12 u 's middags omdat het inpakken van de bestellingen een tijdrovende activiteit is en wij klaar dienen te zijn voor de... Bedankt voor uw zeer fijne reactie! Ons besteltijdstip ligt momenteel op 12 u 's middags omdat het inpakken van de bestellingen een tijdrovende activiteit is en wij klaar dienen te zijn voor de ophaling. Zoals u allicht gemerkt hebt is uw bestelling zeer goed verpakt, wij wensen niets aan het toeval over te laten en willen dat de klant zijn product zo optimaal mogelijk ontvangt. Keerzijde hiervan is dat wij deze tijd moeten incalculeren in het bestelproces. Wij evalueren dit constant.Wanneer we een snellere en even kwalitatieve verpakkingsmethode hebben gevonden verlaten wij dit tijdstip. Nog veel plezier met uw aankoop!
onlinebattery.be

Jo K

Groot assortiment en aantrekkelijke prijzen. Zeer snelle levering in heel degelijke verpakking... Aan te bevelen.

De dienst na verkoop doet heel goed zijn werk. Een per ongeluk dubbel uitgevoerde betaling werd in eerste plaats door hen opgemerkt, gemeld en ook onmiddellijk rechtgezet. Product volgende dag... De dienst na verkoop doet heel goed zijn werk. Een per ongeluk dubbel uitgevoerde betaling werd in eerste plaats door hen opgemerkt, gemeld en ook onmiddellijk rechtgezet. Product volgende dag geleverd, verpakt op een palletje, kan niks mee misgaan.

Zo voortgaan, voorbeeld voor andere webwinkels.

Doom R

Positief

h

h

Zeer goed

extra info ivm product

Martijn

Top!

De communicatie is zeer sterk. Mijn vragen werden vrijwel direct beantwoord, zonder verkoopsgelul. Zo kon ik vlot de juiste beslissing nemen.
Ook de verpakking is zeer kwalitatief, een...
Ook de verpakking is zeer kwalitatief, een absoluut pluspunt voor batterijen! Vroeger nog problemen gehad met beschadigde goederen via andere websites, maar met deze verpakking zal dit nooit het geval zijn. Volgens mij de beste keuze!

Goede info, snelle levering, goed verpakt

snelle levering, goed verpakt

paypal betalings mogelijkheid

Zeer scherpe prijs en snelle levering

Tom Peeters

Voor herhaling vatbaar :-)