daniel clauws

Ok

Ivan Geeraerts De La Sorte

Snelle levering, en perfect in orde.

Een klein minpuntje, in de verpakking zat en brief om de minste beschadigingen te melden aan de transporteur alvorens af te tekenen. Maar welke transporteur wacht zolang zodat je de zending kunt... Een klein minpuntje, in de verpakking zat en brief om de minste beschadigingen te melden aan de transporteur alvorens af te tekenen. Maar welke transporteur wacht zolang zodat je de zending kunt inspecteren en als deze brief in de verpakking zit heeft deze al helemaal geen nut

Joris Geerinck

Makkelijk, snel en vrij goedkoop, goede leveringstermijn.

Prijs kwaliteit

Misschien een mail sturen, wanneer product vertrekt of gewoon een track and tracé.

kris snels

Zeer goed

zeer snelle leveringen en communicatie

BECOREX BV

Overzichtelijke site. Je vindt vlot juiste model.

Zeer vlotte en correcte levering. Top!

Factuur indien zakelijk graag direct mee sturen ipv dat deze moet opgevraagd worden. Na opvraging wel snel ontvangen.

geert luycx

Zeer snelle levering, alles correct verlopen

snelle levering, voorraad

Lieve Poulmans

De levering was OK. Het nederlands van de bezorger was dat niet.

batterijen waren goed ingepakt maar de bezorger wilde de verpakking niet meenemen

Een mail met de datum en tijd van levering zou moeten. Gelukkig waren we nog thuis. Een nederlandstalige bezorger MOET in Vlaanderen!

lucien Bouché

Alles is perfect afgehandeld

snelle levering

ik zou het niet weten

Thierry Uylebroeck

Apres ma commande,plus de reponse !

Frank

Batterij besteld maar ik had bij de bestelling aangegeven dat ik ze dezelfde week nodig had. De dag zelf nog telefoon gehad dat dat niet ging lukken, tegen de week erna wel maar dezelfde week niet.... Batterij besteld maar ik had bij de bestelling aangegeven dat ik ze dezelfde week nodig had. De dag zelf nog telefoon gehad dat dat niet ging lukken, tegen de week erna wel maar dezelfde week niet. Bestelling werd geannuleerd en mijn geld werd teruggestort. Perfecte service! Hier bestel ik zeker weer.