ALL SERVICE RUDI STEVENS

Ok

prijzen compatibel met Nederlandse sites, vaak in Belgie duurder

misschien bij opening website direct naar merken van batterijen gaan, zodat je keuze direct kan maken

Patrick Van Lishout

Goede projs

Snel antwoord op vragen, supersnelle levering, goede verpakking!

Doe zo voort

Adelin De Wachter

TOP

SUPERSNELLE LEVERING

GEEN

Frans Vermeiren

Snel en correct. Goedkoop voor de batterij die ik nodig had. De anderen heb ik niet vergeleken en kan daar dan ook niks over zeggen.

snel, correct en goedkoop

Meer duiding over het belang van de controle van de verpakking bij aflevering! Aan de verpakking hing een stuk papier waarop gevraagd werd om de doos goed te controleren op beschadigingen. Dit... Meer duiding over het belang van de controle van de verpakking bij aflevering! Aan de verpakking hing een stuk papier waarop gevraagd werd om de doos goed te controleren op beschadigingen. Dit papier was dan nog half ondergestopt met een etiket en de bedoeling van deze mededeling werd pas duidelijk als de bezorger al weer vertrokken was. Gelukkig waren er geen beschadigingen aan de verpakking. Wel werd de batterij geleverd met een transpallet en onze oprit zijn kasseien. Of dit wel een correcte manier van bezorgen is in dit geval?

Www.Velomano.be

Eerlijke prijs voor een eerlijk en degelijk product. Aanrader??

Goede opvolging. En bereikbare mensen!

Voorraad duidelijk vermelden om verassingen of teleurstelling te voorkomen. Mvg

Michael NICOLAS

Achats de 1 batteries, en 1 commandes différentes.

Michel GOFFINET

Après avoir attendu sans succès pendant deux semaines la livraison de 2 batteries par un autre vendeur, je me suis adressé à onlinebattery : commandé le vendredi, livré le lundi !

Jean

Onberispelijk

Oliver Diet

Goede service , goed verpakt !

duidelijke uitleg bij ieder product

Michel Pierard

De qualité et rapide