ANSION ALAIN

Ok mais pas de tracking...

Abdur-Rahman

Prima service

track-and-trace code automatisch bijvoegen

Albert LENAERTS

Werd zeker niet gecontroleerd voor verzending , was veel te weinig accuwater in ! Kan niet bij verzending gebeurt zijn !!! Kreeg er weinig begrip voor toen ik dat melde ! Zou het zeker niet meer... Werd zeker niet gecontroleerd voor verzending , was veel te weinig accuwater in ! Kan niet bij verzending gebeurt zijn !!! Kreeg er weinig begrip voor toen ik dat melde ! Zou het zeker niet meer aanraden aan onze Oldtimervrienden ! Een tegemoetkoming was zeker op zijn plaats ! Ik heb de indruk dat het een batterij is die er al lang stond en bijna droog was ! Geen service !

Prijs was goed en opsturen goed verzorgt !

Controleren op peil accuwater op zijn minst !!

Reactie Onlinebattery.be:

Beste Albert,
Beste Albert,
Bedankt voor je reactie! Zoals ik per mail naar jou communiceerde is deze batterij bij ons zeker niet zo vertrokken. Dit wordt altijd door ons gecontroleerd alsook de spanning en capaciteit. Dit moet in het transport gebeurd zijn. Ik heb om een verklaring gevraagd bij onze koerier en wacht nog op het verslag daarvan. Vandaar dat wij jou nog geen gadget hebben opgestuurd zoals je zelf voorstelde. Je begrijpt dat wij er helemaal geen baat bij hebben om een batterij zo af te leveren bij de klant ;)
Groetjes Kenny

koen slock

overzichtelijk

Werner Ieven

Snelle en correcte levering.

Snelle levering en interessante prijs.

Nihil

Eric WERY

Efficace et conforme aux attentes

Eric Van de Sype

Perfectebestelling

leveringstijd

None

SYLVIANE GOTAL

Choix, prix et livraison ok++

nicole de boe

Vous me demander de vous évaluer alors que l'on a encore rien reçu et aucune info sur la date

Joël Pochet

SAV efficace et customer satisfaction oriented. Je recommande