Security Cabin BV

snelle levering

Rudy

Goed en correct verlopen

ze doen hun best om zoveel mogelijk informatie te hebben over uw aan te kopen product

Bij zoeken op merk: Harley Davidson heb ik moeten improviseren, en voortgaan op gegevens van andere site, daar ze de lijst niet up to date hebben, mijn motor stond er niet tussen

Johan Galens

Ik werd gebeld omdat mijn gekozen batterij niet binnen de twee weken beschikbaar was.Na samenspraak een andere batterij gekocht en prijs werd aangepast naar de goedkoopste prijs van de... Ik werd gebeld omdat mijn gekozen batterij niet binnen de twee weken beschikbaar was.Na samenspraak een andere batterij gekocht en prijs werd aangepast naar de goedkoopste prijs van de concurrentie.Op twee dagen geleverd.Topservice!

Snel,kwalitatief en topservice!

Kan er geen bedenken.

Kurt Anthierens bv

Perfect !

Ruime keuze, goeie prijzen.

Correcte en snelle levering. Men doet de moeite om te bellen en type batterij te checken met de klant. Persoonlijke service.

Persoonlijke service. Kunnen leveren waar concurrentie (met iets lagere prijs) artikel niet op voorraad had en ook niet kon zeggen wanneer het binnen kwam.

Wouter vlaeminck bvba

Goed en kort op de bal

Directe communicatie

Nvt

Levi

Perfect zondagavond besteld en dinsdag in huis

Zeer snel en correct

Track and trace is wel handig dat je weet dat de bestelling onderweg is nu stond ze opeens voor de deur, voor de rest niets op aan te merken 👌

bvba bova

Alles perfect