Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Praktijk voor Triggerpoint-therapie Ton van der Winden

Gezellig,strak,leerzaam.

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

Ik zou heel graag horen wat we aan de studiekeuze kunnen verbeteren. Waar heb je nog meer behoefte aan?

Jan Noteborn Corpus in Balance

Weer zoals altijd zeer waardevol. en ook de ontspannenheid waarmee de lessen worden gegeven spreken mij zeer aan.

Wellnessbyliseth

Veel theoretische kennis opgedaan, leerzaam, punctueel, goed gevuld programma. Hanneke legt goed en duideljk uit. Verder vond ik de groepsgrootte wat betreft praktijk veelste groot. 1 docent voor 17... Veel theoretische kennis opgedaan, leerzaam, punctueel, goed gevuld programma. Hanneke legt goed en duideljk uit. Verder vond ik de groepsgrootte wat betreft praktijk veelste groot. 1 docent voor 17 deelnemers. Ik miste bij praktijk goede begeleiding daardoor. Voor deze cursuskosten zou ik intensievere begeleiding zeker verwachten. Het maakt ook dat ik twijfel over vervolg module. Ik vind voor 1 docent 12 mensen maximaal of anders assistentie. Verder was het ook oneven -aantal. Bij sommige opleidingen zorgen ze assistent die die ook evt voor even aantal kan zorgen. Prijs kwaliteit vind ik daardoor niet overeenkomen.

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

Jammer dat je de groep te groot vond. We verwachten inderdaad redelijk wat voorkennis want we zijn en blijven een nascholing instituut waar je kennis opdoet die je in je praktijk kunt toepassen.... Jammer dat je de groep te groot vond. We verwachten inderdaad redelijk wat voorkennis want we zijn en blijven een nascholing instituut waar je kennis opdoet die je in je praktijk kunt toepassen. Maar de tip om een assistent in te schakelen neem ik mee, dat is een goed idee.

Als een goede, informatieve training waar je zaken goed kon opfrissen, maar vooral ook nieuwe, leerzame punten uit kon halen.

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

Ik ben heel benieuwd welke trainingen of studiekeuze je toegevoegd zou willen zien.

Erna Brok

Informatief, praktijkgericht, uitnodigend.

Yvonne Scheffer

De training was weer heel fijn. Ik vind Hannah gewoon een fijne docent. Ook vind ik het prettig om zo een onderwerp even goed uit te diepen.

Petra Jamin

Duidelijk en prettige sfeer

Mar

Ik vond het een hele fijne, goed verzorgde training. Eerst dacht ik nog, nou, 18 deelnemers, is dat niet wat veel? Maar nee, Hanneke legde alles zeer goed uuit en had voldoende tijd voor iedere... Ik vond het een hele fijne, goed verzorgde training. Eerst dacht ik nog, nou, 18 deelnemers, is dat niet wat veel? Maar nee, Hanneke legde alles zeer goed uuit en had voldoende tijd voor iedere deelnemer en om alle vragen te beantwoorden. Ook de oefeningen voor zelfbehandelingen legde ze goed uit. Ik heb in twee dagen super veel geleerd en heb het vertrouwen dit in de praktijk toe te passen.

Mylène de Graaf

Leuk, toegankelijk en duidelijk

Margret De Groot

Overwegend positief.
Wat me tegen viel is het volgende:
- de opleiding is best prijzig, maar alle info voor de cursusdagen moet men zelf uitprinten
- zelfs het certificaat...
Overwegend positief.
Wat me tegen viel is het volgende:
- zelfs het certificaat moet men zelf uitprinten en wordt dus niet op mooi stevig papier uitgereikt
- na afloop van de 2e dag ging iedereen naar huis, maar het voelde zó kaal zonder certificaat uitreiking

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

Hi Margret, ik snap je reactie maar we hebben bewust gekozen om papier en inktgebruik te minimaliseren. Veel mensen verwerken tegenwoordig alles op de computer. Zo gooien we niet onnodig van alles... Hi Margret, ik snap je reactie maar we hebben bewust gekozen om papier en inktgebruik te minimaliseren. Veel mensen verwerken tegenwoordig alles op de computer. Zo gooien we niet onnodig van alles weg. Bij de modules krijg je je certificaat online zodat je die altijd terug kunt vinden voor je beroepsvereniging en als je het diploma Triggerpointcoach haalt krijg je een mooi certificaat uitgereikt, op zwaar papier - met een speldje. Dus je moet nog even wachten ;-)