Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Erg prettige training

Charlotte

Als positief. Goede docent(en) die de stof op een aantrekkelijke manier aanbieden. Ze bieden een andere manier om naar de aanpak van klachten te kijken. Dit vergt voor mij wel een omschakeling maar... Als positief. Goede docent(en) die de stof op een aantrekkelijke manier aanbieden. Ze bieden een andere manier om naar de aanpak van klachten te kijken. Dit vergt voor mij wel een omschakeling maar is ook een uitdaging om mee aan de slag te gaan.

Leerzaam. Koffie en thee met een lekkertje erbij, prima! Er werd een zgn. 'Bonus" gegeven terwijl er drie spieren uit de (zelf uit te draaien) 'hand'-out niet behandeld zijn. De leraar bleef te vaak... Leerzaam. Koffie en thee met een lekkertje erbij, prima! Er werd een zgn. 'Bonus" gegeven terwijl er drie spieren uit de (zelf uit te draaien) 'hand'-out niet behandeld zijn. De leraar bleef te vaak en te lang hangen bij één tafel. Er is in de omgeving geen gelegenheid iets warms te eten te halen. Wellicht zou een kop soep voor de huidige cursusprijs aangeboden kunnen worden. Na module 2 te hebben afgerond, wordt duidelijk dat je voor module 3 in het bezit moet zijn van Triggerpointcoach 1 en 2. Had beter voor aanvang van module 1 verduidelijkt kunnen worden.

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

Wat jammer dat je niet tevreden bent. Ik denk dat dat komt omdat je nu niet door kunt naar de laatste module En ik snap dat dat vervelend is. Maar die triggerpointkennis is echt noodzakelijk om die... Wat jammer dat je niet tevreden bent. Ik denk dat dat komt omdat je nu niet door kunt naar de laatste module En ik snap dat dat vervelend is. Maar die triggerpointkennis is echt noodzakelijk om die module goed te kunnen volgen. Hier gaat het namelijk om de integratie van de Fascia- en triggerpointsystemen. Dit staat ook echt op de website bij de module vermeld. Desondanks ga ik er helemaal vanuit dat je met de kennis van de eerste twee modules ook veel nieuwe inzichten en technieken geleerd hebt om toe te passen in je praktijk. Op het station zijn er voldoende mogelijkheden om een lunch of een broodje te halen dat dat is op 5 min lopen. Volgens mij is dat redelijk 'in de omgeving'. Succes met je praktijk en de studie.

Praktijk Ellen Waltmans

Zeer leerzaam

Zeer prettig ! Super veel geleerd.

Leerzaam en ook uitdagend

Heel leerzaam, leuke interactieve training

Marja Verbeek-Noppen

Als zeer prettig en leerzaam

Yvonne Scheffer

Ik vond de training erg fijn. De rust waarmee Hannah de cursussen doet is heel prettig (ookal voelt ze het misschien zelf niet zo). Ook was het natuurlijk superfijn dat we met een klein groepje... Ik vond de training erg fijn. De rust waarmee Hannah de cursussen doet is heel prettig (ookal voelt ze het misschien zelf niet zo). Ook was het natuurlijk superfijn dat we met een klein groepje (8deelnemers) en 2 docenten waren. En nogmaals de complimenten met de fijne locatie. Het voelt gelijk goed.

Mark Vernooij

Goed ontwikkelde training met een mooie balans tussen theorie en praktijk. Super leerzaam. Daarbij is Hanneke een goede spreker met veel kennis en vooral ook inspirerend.