Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Angela

Ik vond het een erg leerzame training, waarbij Hanneke op een plezierige en enthousiaste manier haar kennis heeft weten over te brengen. Goed vond ik ook de verschillende praktijkvoorbeelden die ze... Ik vond het een erg leerzame training, waarbij Hanneke op een plezierige en enthousiaste manier haar kennis heeft weten over te brengen. Goed vond ik ook de verschillende praktijkvoorbeelden die ze tussendoor gaf.

Prima. Leerzaam

Massagetherapie Ria Schot

Leerzaam, veel nieuwe informatie gekregen, veel geoefend ook, wel weer de moeite waard om te hebben gevolgd!

Voldaan aan de verwachting.

anne tjallema

Positief goede uitleg
tempo was goed
erg prettig dat er twee begeleidsters waren voelde ook daardoor als een advanced

Ingeborg, Da Meeuwsen

Fijn om nieuwe technieken te leren en zo je behandeling meer inhoudt te geven. Je kunt zo de beste behandeling geven die bij je cliënt past.

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

Dank je wel dat je aangeeft dat de informatie bij de cursus taping niet duidelijk is. Daar zullen we binnenkort zeker naar kijken en dit aanpassen. Het licentieprogramma loopt van 1 januari tot 31... Dank je wel dat je aangeeft dat de informatie bij de cursus taping niet duidelijk is. Daar zullen we binnenkort zeker naar kijken en dit aanpassen. Het licentieprogramma loopt van 1 januari tot 31 december. Je kunt hiervoor tussen half november en 31 december inschrijven. Dat is inderdaad een drukke periode maar als je er een uurtje voor gaat zitten is het geregeld.

S. B. Tydeman

Redelijk goed

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

Wat jammer dat je het vervelend vind dat wij met een online leeromgeving werken. Wij hebben daarvoor gekozen zodat je altijd alles wat je nodig hebt zoals een hand-out, werkdocumenten, certificaten... Wat jammer dat je het vervelend vind dat wij met een online leeromgeving werken. Wij hebben daarvoor gekozen zodat je altijd alles wat je nodig hebt zoals een hand-out, werkdocumenten, certificaten en je facturen zelf tot je beschikking hebt. Dat het soms wat lastig is als je printer stuk is snappen we.

Ik heb ze als verfrissend en zeer plezierig ervaren. Ik was toe aan verdieping

Philippe Klerkx / Uit-spanning

Ik wordt altijd bij van Hanneke bij de ontvangst en geeft mij een gevoel van vertrouwen en ‘familie gevoel’. De training van Clifton en Marion was proffessioneel en uitdagend , genuanceerd, goed in... Ik wordt altijd bij van Hanneke bij de ontvangst en geeft mij een gevoel van vertrouwen en ‘familie gevoel’. De training van Clifton en Marion was proffessioneel en uitdagend , genuanceerd, goed in balans alles mocht aan bod komen. Uitdagend ook omdat ik toe was aan de volgende stap de wereld van Fascia. Erg Fijne groep met mensen om mee te werken. Inhoudelijk sterk ik krijg het idee dat ik alle laatste op to date zaken krijg aangereikt. Dat geeft mij een goed gevoel. Kortom ik ben erg blij met jullie en ik hoop dat ik nog een tijdje cursussen kan blijven volgen.

Eduard Voogt

Module twee fascia release: zeer intensief en weer goed om kennis van module een naar voren te halen. Het integreren in mijn bestaande praktijk blijft ingewikkeld. Daarnaast heb ik moeite met de... Module twee fascia release: zeer intensief en weer goed om kennis van module een naar voren te halen. Het integreren in mijn bestaande praktijk blijft ingewikkeld. Daarnaast heb ik moeite met de anatomie aangezien ik mijn massage / anatomie diploma in 1992 heb gehaald. Hier gaat het wat mij betreft af en toe te snel. Goede assistentie hulp docent!