Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

praktijk eduard voogt

Positief en nieuwsgierig makend naar het vervolg

Esthers massagepraktijk

Heel erg leerzaam en leuk.

Praktijk Topfit

Heel leerzaam, afwisselde door theorie en praktijk. Ik kreeg er energie van

To the point training

Gerco talen

Ik vond het een super training

salon Two Baalman

Gezellig, ontspannen en leerzaam

MHM Schokker

Informatief, verdiepend ,interessant en bovenal weer gezellig.

Wian Tosseram

Ik was vooral nieuwsgierig naar David Lesaondak omdat ik hem niet kende, en hoopte op wat nieuwe inzichten in de fascia. Dit mede omdat er steeds meer nieuwe inzichten zijn op dit gebied. David is... Ik was vooral nieuwsgierig naar David Lesaondak omdat ik hem niet kende, en hoopte op wat nieuwe inzichten in de fascia. Dit mede omdat er steeds meer nieuwe inzichten zijn op dit gebied. David is een goede verteller, en als ik het goed inschat een Rolfer van origine. De eerste dag vond ik gestructureerd, de tweede dag wat rommeliger en van de hak op de tak.
Ik miste wel een stuk denkwijze over wanneer je wat wil gaan behandelen, bijvoorbeeld onderbouwd door palpatie, of visuele inspectie van de bewegingen. Ik heb ook bij Ernst v Wijk fascia gedaan, daar werd dit ook als belangrijk onderwerp meegenomen. De technieken gingen allemaal heel diep, terwijl de nieuwste ontwikkelingen aantonen dat juist werk wat meer aan de oppervlakkige lagen ook invloed heeft op de diepere lagen, dit is zowel voor behandelaar als cliënt wel zo prettig.
Alles bij elkaar had ik gehoopt op wat meer nieuwtjes uit fascia land maar heb ik twee fijne dagen gehad met mooie interactie met collega's,