Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

LeRgo

Zeer waardevol, eerste contact met fasciae behandeling
verhelderend, heel wat puzzel stukjes vielen in elkaar.

Boeiend - toepasbaar en zelf ervaren. Top.

Ik heb het ervaren als leerzaam. Het was voor mij een leuke en waardevolle dag.
Ik heb het ervaren als leerzaam. Het was voor mij een leuke en waardevolle dag.
Nog wel een opmerking die betrekking heeft op mij zelf. Ik was niet echt lekker van het masseren, voelen, drukken in
mijn buik. Zaterdagavond had ik moeite met eten (een raar vol gevoel). Zondagmiddag voelde ik mij pas weer normaal.
Dit terzijde, want het was wel een leerzame dag.

Als zeer positief. Bekaf gestart en er zelfs wat energie van gekregen. Weer heel helder verteld en met afbeldingen verduidelijkt.

Anja Boender

Leerzaam, effectief en professioneel

Jose van der Haven Holistische therapie en massage

Nuttig en leerzaam. Weer een aantal eye-openers mogen ontvangen, zoals de link naar blaasontsteking of een nieraandoening.

connector2massage

Duidelijk is David iemand met passie voor myofascial werk, dat wordt echt een hype in Nederland cq Europa.

Praktijk Marjan van den Heuvel

Als gezellig en een opfrisser. Op zich geen nieuwe dingen gehoord, wel wat leuke praktische ideeën zoals bv psoas anders benaderen. En litteken behandeling. Interessant dat heel oude kennis... Als gezellig en een opfrisser. Op zich geen nieuwe dingen gehoord, wel wat leuke praktische ideeën zoals bv psoas anders benaderen. En litteken behandeling. Interessant dat heel oude kennis (acupunctuurmassage volgens Penzel, al cursussen gevolgd in 1980) weer terugkomt.

Ik vond het heel leerzaam en het gaf me veel energie.

Ik vond de training zeer waardevol op het gebied van kennis en de wijze waarop het werd gegeven.
Ik was wel verrast dat ik vooraf een mail ontving met de tip om een boek aan te schaffen, erg waardevol weliswaar maar deze had zeker als lesmateriaal bij de prijs in kunnen zitten