Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Een leerzame training waarmee ik vandaag gelijk kon werken. Prima anatomie erbij. En een docent die heerlijk rustig de theorie overbracht en inging op de vragen.

Feel It

Goed opgebouwd en direct toepasbaar in de praktijk, alhoewel één dag best wel kort is voor dit onderwerp

Praktijk Oefentherapie Cesar / Mensendieck

Geleerd dat er veel te doen is met ademhaling, meer dan ik dacht.

Geertje de Jong, Massagepraktijk Smaragd

Leerzaam en prettig als altijd.

M van Muiswinkel

Goed en vernieuwend. Meteen praktisch toepasbaar.

Ien Ki Do

Leerzaam, boeiend.

INEVA total body

Praktisch en leerzaam. Het is een welkome aanvulling in mijn praktijk. Het is fijn dat binnen de licentietraining niet zomaar wat gegeven wordt om de tijd in te vullen, maar dat er onderricht wordt... Praktisch en leerzaam. Het is een welkome aanvulling in mijn praktijk. Het is fijn dat binnen de licentietraining niet zomaar wat gegeven wordt om de tijd in te vullen, maar dat er onderricht wordt gegeven in iets wat er echt toe doet.
Ook de achtergrond info en praktische invulkaarten worden op prijs gesteld. Fijn ook dat de e-book hoofd en nekpijn aanwezig was om in te zien!

WordBeter

Erg waardevol. Veel nuttige en bruikbare tips. Ook prettig om de behandeling zelf te ervaren,

Als heel leerzaam en prettig. Echt een aanvulling en erg toepasbaar op hoogfdpijnpatienten.