Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Goed, duidelijk, informatief zowel theoretisch als praktisch; inspirerende docentes met veel ervaring in het vak

Prima uitleg, veel ruimte voor oefenen, goede sfeer in de groep, uitnodigend!

Prima! Duidelijk en praktisch toepasbaar. Ik voel dat ik honger heb naar nog meer, maar realiseer mij ook dat dit een skill is die ik in de praktijk verder zal moeten ontwikkelen. Mooie uitdaging!

Monique Hutten

Zeer leerzaam, praktisch, duidelijk.

Ik vond het een zeer fijne training. De presentatie en uitleg van Hanneke was zeer duidelijk en nodigt uit tot het volgen van module 2. Nog niet nu, maar zeer waarschijnlijk wel in de toekomst.

Heel leerzaam en praktisch toepasbaar. Fijn om veel te oefenen

touchanne

Positief, leerzaam en een prettige leraar

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

Beste Anneke, wat betreft de gel, er staan 4 kleine flesjes achter op de kast waar je gebruik van kunt maken. Maar ik ben ook benieuwd waarom je de informatie op de website maar net voldoende vindt.... Beste Anneke, wat betreft de gel, er staan 4 kleine flesjes achter op de kast waar je gebruik van kunt maken. Maar ik ben ook benieuwd waarom je de informatie op de website maar net voldoende vindt. Wat kan er volgens jou beter?

Ablomassage

Als zeer positief, de inhoud is professioneel opgebouwd. De kennis die wordt overgebracht is van goed niveau en toepasbaar in de praktijk

Bart Baken - BB Sportmassage

Fijne training, goede uitleg en prettige docent

Anne Tjallema

Positief informatief en leuk om te doen