Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Natalia Danielova

Beste Anneke,

Het was voor mij een nieuwe ervaring, het vinden van triggerpoints, wat ik normaal gesproken nooit te voren had geweten in de massagebranch .
Ik heb de eerste...
Beste Anneke,

Ik heb de eerste module van cursus met veel plezier gevolgd.. Het is voor mij zeker de moeite waard om de module 2 te gaan volgen en te leren triggerpoints beter in de spier te voelen en te behandelen.
Heel erg bedankt voor je leerzame en leuke lessen!

Groet,
Natalia

Ik heb 2 fantastische dagen. Veel geleerd en merk dat ik nog veel te leren heb. Heel leuk om op deze manier met het lichaam bezig te zijn.

BVBA Kine Rob Wouters Wouters

Zeer leerrijk en zeer positief

Marieke Oosterhuis

Positief. Nieuw inzichten geleerd.

De training was erg interessant en bijzonder.

Juliette Munro BalanceLife

Zeer informatief en goed in te zetten bij mijn behandelingen. Twee nuttige dagen waar ik veel aan heb.

Angela Wouters van Leeuwen

Als zeer inspirerend (fascinerend) Module 1 van de Fascia Release Therapie

Massagepraktijk Marion Venmans

Door deze training zijn mijn denk/behandelkaders weer verruimd, en kan ik gestructureerd aan de slag in de praktijk. De twee trainers vulden elkaar goed aan.

Eske van der Voort Massage

Goed. Inhoudelijk en didactisch. Docent wist goed in te spelen op behoeftes en vragen uit de groep. Wat ik enorm miste is aandacht voor de emotionele-. energetische en spirituele kant van de mens,... Goed. Inhoudelijk en didactisch. Docent wist goed in te spelen op behoeftes en vragen uit de groep. Wat ik enorm miste is aandacht voor de emotionele-. energetische en spirituele kant van de mens, die nou eenmaal door myofasciaal werk (of welke vorm van lichaamswerk dan ook) wordt geraakt.

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

Beste Eske, dank voor je reactie en het sociaal-emotionele aspect is ook heel belangrijk. Echter is dit een ingewikkelde en meer complexe samenhang van factoren, te ingewikkelt om in te passen in... Beste Eske, dank voor je reactie en het sociaal-emotionele aspect is ook heel belangrijk. Echter is dit een ingewikkelde en meer complexe samenhang van factoren, te ingewikkelt om in te passen in deze twee praktische dagen. Daarom hebben we hier een speciale aanvullende training voor die je apart kunt volgen. Psychosomatisch trainer. Hierin leer je in 12 lessen de meer complexere samenhang tussen depressie, burn-out, pijn, stress, ontspanning, bewegen, bewustzijn in eigen handelen, gedrag en het inzetten van gewenste veranderingen. Je krijgt een toolbox met testen, ontspannings-, bewustwordings- en ademhalingsoefeningen, casusanalyse en coaching zodat je jouw clienten ook op dat vlak kunt coachen. Het body-mind principe. Met andere woorden, we hebben er een specialisatie van gemaakt.

Vos Massage Hilversum

Ik hou van praktisch werken, dus dit was voor mij ideaal, tevens had ik gelijk van: dit kan ik direct in mijn praktijk doen