Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Aska Care

Het was een ontzettend leerzame training. De belangrijkste reden dat ik er zo positief over ben is degene die de cursus gaf: Clifton Tien a Fat.
Zijn manier van denken en zijn (geslaagde)...
Zijn manier van denken en zijn (geslaagde) pogingen de cursist daarin mee te nemen en zo van meet af aan een andere manier van denken, kijken en werken op te roepen, zorgt ervoor dat de hele training boeiend blijft en uitnodigt om op onderzoek uit te gaan.
Mede daardoor heb ik me bij thuiskomst direct ingeschreven voor module twee van Fascia Release

Praktijk voor natuurgeneeskunde Kiaora

Goed. Leerzaam. Door het ongeluk wat er net voor gebeurde heb ik helaas niet alles bewust kunnen meemaken en dat was jammer maar dat is mijn stukje. Ga nu rustig alles weer terug kijken en lezen.... Goed. Leerzaam. Door het ongeluk wat er net voor gebeurde heb ik helaas niet alles bewust kunnen meemaken en dat was jammer maar dat is mijn stukje. Ga nu rustig alles weer terug kijken en lezen. Ben geinspireerd om door te leren.

Aromana

Ik heb de cursus als zeer prettig, en heb veel nuttige nieuwe informatie tot mij genomen. Nu nog intregeren in mijn praktijk. daar voor zal ik zeker module 2 nodig hebben om mij te gaan verdiepen.

A. F de Vries

De training was zeer leerzaam en het heeft ervoor gezorgd dat ik op het gebied van Fascia nog veel meer bij wil leren. Top!

De Cirkel-ede

Positief en leerzaam
Of moet ik zeggen leuk

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

Ha ha L.E.U.K die afkorting , niet verklappen hoor!

slotmassage

Zeer prettig en "to the Point "

karin overgaag

Gezellig, goede informatie

Henry Monteiro

Als zeer goed. De hand-out is zeer overzichtelijk geschreven en goed te gebruiken.

JCH Wisman Coops

Zeer kundig