Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Sportmasseur

Goede, enthousiaste docent, goede opbouw, nuttige aanvulling op opleiding sportmassage. Zeer interessant!

Prettig telwfonisch contact vooraf. Sfeer en organisatie prima

Back to balance

Ik vond de Spierkennisdag dorsaal prima! Lekker back to basic. Heel fijn weer even alles te oefenen en ook te tekenen.

Iet Reitsma

De spierkennisdag anatomie in vivo - dorsaal was een intensieve, interessante en gezellige dag. De voorbereidende opdracht was veel, maar met serieuze aandacht redelijkerwijs te doen. Ook aanvullend... De spierkennisdag anatomie in vivo - dorsaal was een intensieve, interessante en gezellige dag. De voorbereidende opdracht was veel, maar met serieuze aandacht redelijkerwijs te doen. Ook aanvullend voor het deelnemen aan de dag zelf. De kennis opgedaan door de huiswerkopdracht was waardevol voor het volgen van de dag.
Veel geleerd in een heel prettige open sfeer.
De wisseling van docent per blok was prettig. Het hield mijn weer alert bij de les.
De ruimte was ook mooi vernieuwd.

Koert Sondorp

Anatomie in vito dorsaal gevolgd. Inhoudelijk zijn jullie trainingen allemaal goed. Maar bijna elke cursus eindigt in een tijdrace aan het einde, waardoor het laatste stukje erg snel wordt... Anatomie in vito dorsaal gevolgd. Inhoudelijk zijn jullie trainingen allemaal goed. Maar bijna elke cursus eindigt in een tijdrace aan het einde, waardoor het laatste stukje erg snel wordt weggewerkt. Waarom niet om 9:30 of 10:00 beginnen. Dan heb je net wat meer tijd en kan de afronding ook relaxed. Bovendien komt de lunch dan ook op een normaal tijdstip.

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

Dank je wel voor je feedback en ik begrijp dat je vroeger zou willen beginnen. Maar mensen komen uit het hele land. Dus als je bijvoorbeeld uit Zeeland, Maastricht of Texel moet komen is het juist... Dank je wel voor je feedback en ik begrijp dat je vroeger zou willen beginnen. Maar mensen komen uit het hele land. Dus als je bijvoorbeeld uit Zeeland, Maastricht of Texel moet komen is het juist weer prettig. Maar het is goed om de feedback te krijgen dan kijken we er nog eens naar.

Meriam Diepeveen

Heel fijne opleiding met aandacht en uitleg

Praktijk Sportzorgmassage / Fons van Loon

Goed verzorgde opleiding, leuk gegeven door Hanneke. Heeft meerwaarde in mijn praktijk.

Massagetherapie Ria Schot

Ik deed de opleiding/ module 1 Fascia Release. De locatie vond ik prima. Al was het voor mij als iemand die zelden in de stad komt, even zoeken en wennen.
Wel had ik graag vooraf informatie...
Wel had ik graag vooraf informatie gehad over de parkeermogelijkheden.
Ik heb nu de mail bewaard en kan er de volgende keer mijn voordeel mee doen.
De lessen zelf vond ik goed qua indeling, eerst een stuk theorie, daarna praktische uitleg en oefenen.
Moet zeggen dat ik het wel een intensieve behandeling vind, en het duizelde een beetje.. hoe ga ik dit doen?
Maar inmiddels ben ik nu 2 dagen met mijn cliënten begonnen met behandelen (en natuurlijk oefenen) en ik moet zeggen: fijne reacties! Zopas ging er iemand na een behandeling naar huis en zei dat ze veel meer energie had en dat het stroomde en er ruimte was gekomen! Opluchting noemde ze ook. Nou dat vind ik een mooi begin!
Ik twijfelde over de 2e module maar misschien toch maar doen?

Ik geloof in ieder geval dat het een hele effectieve methode is, en daar gaat het om!
Clifton geeft prima les.

Gezondheidspraktijk Haps

Goed opgebouwd, prettige manier van doceren. Echter het laatste gedeelte te langdradig en gericht op 1 individu.
Dat gedeelte moet veel beter.

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

Jammer dat het laatste gedeelte niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Ik zal het doorgeven aan de docent. het studieprogramma scoort volgens jou ook niet zo hoog, zou je willen vertellen wat er... Jammer dat het laatste gedeelte niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Ik zal het doorgeven aan de docent. het studieprogramma scoort volgens jou ook niet zo hoog, zou je willen vertellen wat er mist?

Afgelopen weekend 1e module Fascia Release van Triggerpointcoach gevolgd. Ik was erg tevreden over docent Clifton - hij weet zo ontzettend veel! Met name ben ik geïnspireerd geraakt de moeilijke... Afgelopen weekend 1e module Fascia Release van Triggerpointcoach gevolgd. Ik was erg tevreden over docent Clifton - hij weet zo ontzettend veel! Met name ben ik geïnspireerd geraakt de moeilijke materie van de fascia echt beter te willen leren beheersen. Deze 1e training vond ik nog vrij basic qua kennis, maar ik heb het volste vertrouwen dat mijn intellectuele nieuwsgierigheid in modules 2 & 3 bevredigd zal gaan worden. Voor nu heb ik een aantal mooie technieken mogen oefenen met het vertrouwen in de komende trainingen steeds beter de achtergrond van wat ik aan het doen ben te begrijpen.