Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Een goede opfris training

Opleiding was In Vivo Ventraal en niet Triggerpointcoach.
Prima dag gehad

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

De training was inderdaad Anatomie in Vivo en die wordt gegeven door de Opleiding Triggerpointcoach. En erg fijn dat je een prima dag gehad hebt!

Beerntsen

Goede opbouw en uitleg.

Koert Sondorp

Gedegen cursusdag Anatomie In Vivo Ventraal. Twee docenten, dus veel aandacht. Deskundig zowel theoretisch als praktisch. Erg leerzame dag. Tempo in tweede deel soms net iets te haastig. Half uurtje... Gedegen cursusdag Anatomie In Vivo Ventraal. Twee docenten, dus veel aandacht. Deskundig zowel theoretisch als praktisch. Erg leerzame dag. Tempo in tweede deel soms net iets te haastig. Half uurtje eerder beginnen?

ROOMS LEEN ERGOTHERAPEUT LeRgo

Beste docenten,
Beste docenten,
ik wil jullie bedanken voor de goede begeleiding alsook de wijze waarmee je onze expertise in kaart bracht. Een serieus moment met de nodige spanning maar door de opbouw van de dag zorgde voor een heel rijke dag vol leermomenten en kans om zelfvertrouwen en kennis in kaart te brengen.

Massagepraktijk Wiltenburg

Ik vind dit een super opleiding. Duidelijk en toegankelijk.

Linssen rob

Praktisch, leerzaam en effectieve opbouw naar triggerpoint coach .

Shiatsupraktijk op Dreef

In het begin vond ik het erg 'amerikaans', alles om het geld. De informatie was wel helder, en triggerpoints kunnen heel veel klachten geven.

Matti Vis / StoelMaatje

Hoi Tilly en Hannah,
Ik vond het een fijne bijscholingsdag.
Hoi Tilly en Hannah,
Ik vond het een fijne bijscholingsdag.
Deze keer vond ik de dag veel rustiger als anders, qua tijd voor bespreken, zelf ervaren en elkaar behandelen met besproken spieren.
Bij vragen alle rust en tijd en uitleg is fijn (dan doen jullie altijd zo, maar wil ook benoemen).
Het onderwerp interessant en als afsluiting de behandeling van de voetspieren zelf, werd een fijne voetmassage en werkt nu nog na :-)
Mijn rechte dijbeenspier (links) is te hard, en terug rijdend merkte ik dat deze wat normaler was, dus ga ik nu serieuzer door met de spieren van deze dag.
Thuisgekomen, door het koppelen wel hij weer wat harder, maar het was wel heel leuk om het verschil te merken.
En zoals gezegd, door alleen nog maar te oefenen :-)
Bedankt.

Hartelijke groet,