Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Arjan Blom

Goede training, duidelijke uitleg bruikbaar in de praktijk

Lilian Popping Flex & Balans

De docenten van de opleiding zorgen voor een goede basis en vanuit hier gaan we gezamenlijk bouwen. Door de ruime praktijkervaringen tijdens de les ben je goed voorbereid voor in je... De docenten van de opleiding zorgen voor een goede basis en vanuit hier gaan we gezamenlijk bouwen. Door de ruime praktijkervaringen tijdens de les ben je goed voorbereid voor in je werkomgeving.
Inmiddels in deze week na de lessen al veel in praktijk gebracht. Heb overigens nog wel vragen die ik mijzelf continu stel maar probeer ze ook zelf te beantwoorden.
Fijne uitleg van de docent.

Goede uitleg en vragen worden goed beantwoord. Praktijkgedeelte vind ik wat minder.

Heldere uitleg en meteen mee aan de slag!

Wederom een zeer prettige ervaring met de opleiding fascia-release, alles prima geregeld.

Erica Masselink

Wat een inspirerende en leerzame tweedaagse heb ik weer gehad. Zoveel praktische tools geleerd! Hier kan ik meteen mee aan de slag in mijn praktijk. Het was weer genieten.

Betreft module 2 fascia.
Betreft module 2 fascia.
ik heb m.n. het denkproces in "wat ga ik doen en waarom" als erg nuttig en leerzaam gevonden. handgrepen en technieken kun je aanleren maar moet je vooral thuis en in eigen oefengroepje gaan doen.

Zeer bruikbaar, heel praktisch. Niet techniekjes leren maar andere manier van denken zodat je dit kan toepassen op vrijwel iedere klacht

Siska Koster

Ik vond het erg duidelijk. Wel erg prijzige opleiding.
Ik vond het erg duidelijk. Wel erg prijzige opleiding.
Voor 2 dagen betaal je toch 400 euro. De gehele opleiding Sportmassage duurt een heel schooljaar en elke week les van 18.30-22.30 en was maar 1400 euro. Dan is dit in verhouding zeer prijzig.

Bart mantel - MassageWork

Goede opleiding en fijn les gehad van Hannah Bouma als docent.