Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Tineke Wiegman-van Rijssel

Ik kan de opleiding Triggerpointcoach niet beoordelen daar ik bij de eerste volgers van alle aangeboden cursussen behoorde. Inmiddels is de opleiding dermate veranderd dat ik daar geen uitspraak... Ik kan de opleiding Triggerpointcoach niet beoordelen daar ik bij de eerste volgers van alle aangeboden cursussen behoorde. Inmiddels is de opleiding dermate veranderd dat ik daar geen uitspraak over kan doen.

Voor wat betreft de cursusdag van 3 juni over specialisatie chronische pijn: mooie dag, veel informatie, eye-openers en leuke groep met ervarings uitwisseling.

M Venmans

Leerzame dag, ruimte om te oefenen als workshopgever, waardevolle feedback ook van deelnemers, veel tips

Gea Koster

Ik vond het een heel leerzame dag. Mede doordat je elkaars (hand-out) powerpoint krijgt en dus van elkaar kunt leren.
Zo kun je verschillende werkwijzen inzien om zo je eigen manier te vinden.

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

Beste Gea, goed te horen dat je een goede training hebt gehad en we nemen je feedback mee. Het is idd verstandig om niet teveel tekst te gebruiken in een Ppt en korte zinnen te gebruiken.... Beste Gea, goed te horen dat je een goede training hebt gehad en we nemen je feedback mee. Het is idd verstandig om niet teveel tekst te gebruiken in een Ppt en korte zinnen te gebruiken. Beeldmateriaal werkt altijd inspirerend en wordt beter opgeslagen in het geheugen. Net als een grapje zo nu en dan. Succes.

De training chronische pijn. Fijne bagage om weer mee te pakken. Goed om weer meer te begrijpen over pijn.

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

Beste Anoniem, fijn dat je de docent goed vond maar jammer dat je de training niet aanbeveelt omdat je deze te duur vindt. Daarom ervaar je misschien de studiematerialen en het programma als... Beste Anoniem, fijn dat je de docent goed vond maar jammer dat je de training niet aanbeveelt omdat je deze te duur vindt. Daarom ervaar je misschien de studiematerialen en het programma als onvoldoende? Want er zit toch een uitgebreide map met informatie en naslagwerk bij. De totale informatie geeft toch een goed beeld wat je kunt doen met mensen die chronische pijn hebben. Dat is tenminste wat ik te horen krijg uit de diverse groepen. Maar mocht je hierover contact willen dan nodig ik je van harte uit om een mail te sturen dan hoor ik graag waar nu precies 'de schoen wringt'.

remco kersting/hands in motion

Professioneel

Loes van Schaijik

Altijd uitdaging, groei, ontwikkeling met open mind

Wian Tosseram / Feel It

Triggerpointcoach was voor mij de eerste stap om meer mensen met pijn en bewegingsklachten te helpen, mooi om te zien dat de opleiding hier ook nog steeds in groeit, ook in het aanbod.

Vitality Massage

Leuke en leerzame opleidingsdag. Vooral feedback tijdens de praktijkmomenten is erg zinvol. Zou best nog wat meer mogen zijn. Misschien iets meer voorbereidend huiswerk laten doen en dan daarmee... Leuke en leerzame opleidingsdag. Vooral feedback tijdens de praktijkmomenten is erg zinvol. Zou best nog wat meer mogen zijn. Misschien iets meer voorbereidend huiswerk laten doen en dan daarmee meer in de praktijk aan de slag. Het thema instabiliteit in de enkel vond ik persoonlijk wat mager belicht., maar misschien komt dat omdat ik door mijn opleiding al wat meer diepgang heb dan de gemiddelde student bij triggerpointcoach.

Anne Marie Mathieu

Zeer kundige en prettige docenten, goede opbouw modules /specialisaties, meteen in de praktijk toepasbaar. Zeer tevreden!

Het was een mooie dag! Veel geleerd! Altijd prettig om er weer te zijn!