Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Ruginbalans

Fijne training, goede uitleg, mooi de praktijkvoorbeelden die door Hanneke gebruikt zijn.

Linda den Otter

Ik had in 2016 deze dag ook al eens gedaan. Maar herhaling is geen overbodige luxe voor mij. Het was een goede herhaling en heb mijn aandachtspunten er uit kunnen halen. Goed dat ik weer geweest was.

Essential Elements

Erg praktische en toepasbare info waar elke behandelaar veel aan kan hebben en een stuk effectiever kan werken.

Heel goed en professioneel

Peggy Scheffer

Afgelopen weekend deel 1 gedaan. Prima docente, goede uitleg, veel praktijk.
Lesmateriaal kan beter

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

Dank je wel voor je feedback. Ik snap dat je graag filmpjes van de technieken zou willen hebben als extra les- en naslagwerk. Op dit moment hebben we dat nog niet maar er wordt wel gewerkt aan een... Dank je wel voor je feedback. Ik snap dat je graag filmpjes van de technieken zou willen hebben als extra les- en naslagwerk. Op dit moment hebben we dat nog niet maar er wordt wel gewerkt aan een kennisbank. Wie weet helpt dat.

Goeie ervaring, op een fijne rustige manier door de stof gegaan. Genoeg aandacht voor iedereen tijdens de cursus.

Prettig. Duidelijke uitleg, fijne afwisseling theorie en praktijk. Ik zou het zeker aanbevelen bij collega’s

r.kristians

Goede en prettige docent en omgeving. duidelijke uitleg

Jaap Schaveling

Hartstikke goed, praktisch, voldeed volledig aan mijn verwachtingen

Prima!

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

Jammer dat je ons studieaanbod te weinig vindt maar als de nieuwe website online is wordt het misschien allemaal wat duidelijker.