Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Carla van der Zwaard

Ik merk steeds weer dat de opleiders steeds weer "up to date" werken en dit geeft een goed gevoel. Elke Praktijkles leer ik weer bij.

Heel leerzaam en interessant. Het was ook weer erg gezellig.

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

Fijn dat je het weer leerzaam en interessant vond. En tja ... aan die nieuwe website wordt hard gewerkt. Komt vandaag of morgen online (dus echt vandaag of morgen ;-). Ik hoor graag of je het een... Fijn dat je het weer leerzaam en interessant vond. En tja ... aan die nieuwe website wordt hard gewerkt. Komt vandaag of morgen online (dus echt vandaag of morgen ;-). Ik hoor graag of je het een verbetering vindt!

Prima opleiding

2 dagen gevuld met technieken, inzichten en inspiratie als het gaat om pijn behandelen.

Wilma

Een zeer professionele, goed onderbouwde en opgebouwde opleiding.
Als nieuwkomer in de wereld van massage en Triggerpoints is er een mooie basis gelegd om deze opleiding te volgen.
Mijn...
Een zeer professionele, goed onderbouwde en opgebouwde opleiding.
Mijn nieuwsgierigheid is vanaf dag één zo ge"trigger"t, dat ik verder wil, meer wil weten, meer in de toekomst kan leren en kan doen.
Dit alles was alleen mogelijk als je een opleider treft, die met zoveel rust, passie en plezier, de kennis bezit, om kennis over te brengen op een heel ontspannen manier.
Hanneke, je bent een Topper!

I. Ruijter

Het is heel prettig begeleid te worden door vakkundige cursusleiders. Die rustig en begripvol steeds al je vragen beantwoorden. En je helpen problematiek in een ander kader te plaatsen.

Module 3 vond ik te mager qua opzet. Te veel herhaling van M1 en 2. En weinig aandacht voor praktijk.

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

Erg jammer dat je het zo ervaart. Juist het zorgvuldig in de vingers krijgen van niet alleen de technieken maar juist het voelen van het weefsel en hoe het onder je handen reageert, is zo'n... Erg jammer dat je het zo ervaart. Juist het zorgvuldig in de vingers krijgen van niet alleen de technieken maar juist het voelen van het weefsel en hoe het onder je handen reageert, is zo'n meerwaarde. Snel de modules af willen wikkelen is niet altijd beter. Succes met je praktijk.

Ina Lindeman

Ik ben heel erg te reden over de opleiding. In 2 dagen heb ik ongelofelijk veel geleerd. Wat heel fijn is dat de module hele praktisch was. Ik kan gelijk bij mezelf een goede zelfbehandeling starten... Ik ben heel erg te reden over de opleiding. In 2 dagen heb ik ongelofelijk veel geleerd. Wat heel fijn is dat de module hele praktisch was. Ik kan gelijk bij mezelf een goede zelfbehandeling starten en heb het geleerde ook al bij een paar cliënten in kunnen zetten. Wel merk ik dat er zoveel informatie is langskomen. Dat ik regelen de handdoek en mijn boeken erbij pak om dingen na te zoeken. Deze module heeft dus echt een leergierig vermogen in mij losgemaakt.

Lisavlokmassages

In een woord Super! Er wordt op een hele fijne manier les gegeven en lekker veel praktijk.
Aan de slag en voelen En dát is waar ik naar op zoek was! Op naar module 2 ?