Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Sylvia

Goed opgebouwde cursus. Hanneke is duidelijk en kan moeilijke dingen eenvoudig maken...

Touch with Sense

Bijzondere les fascia release. Duidelijke uitleg en oefenen van de technieken. Smaakt naar meer!!

Opleiding fascia release M1 gedaan. Prima cursus en docent.

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

Dat de locatie te wensen overlaat ben ik met je eens. We zijn op dit moment dan ook druk bezig om dat aan te pakken en op te lossen. Fijn dat je de docent en de training wel goed vond.

Ik vond het een module met veel informatie waarin de cursusleider heel goed de meest belangrijke aspecten steeds naar voren bleef halen. Daardoor bleef helder wat de essentie is van de behandeling... Ik vond het een module met veel informatie waarin de cursusleider heel goed de meest belangrijke aspecten steeds naar voren bleef halen. Daardoor bleef helder wat de essentie is van de behandeling als je met fasciatechnieken aan de slag gaat.
Leuk dat we een tool mochten meenemen,. Wat ik heel erg waardeer is de zorgvuldigheid en rust waarmee de cursusleider met degenen die zich als proefpersoon beschikbaar stelden omging. Groot compliment.

Beerntsen Rene

Praatje, plaatje en doen is een perfecte formule.

Bijzonder dat ik de enigste man was, bindweefsel komt toch gender neutraal voor.

Linda den Otter Oefentherapeut

Een jong onderwerp binnen de TriggerpointCoach opleiding maar wel een meerwaarde vind ik. Ik deed al wat met cupping maar dat was "gewoon zo maar iets doen" Nu heb ik meer structuur en Hanneke heeft... Een jong onderwerp binnen de TriggerpointCoach opleiding maar wel een meerwaarde vind ik. Ik deed al wat met cupping maar dat was "gewoon zo maar iets doen" Nu heb ik meer structuur en Hanneke heeft er de literatuur, voor zover bekend op nageplozen; dat hoef ik niet meer te doen.

Fijne, rustige dag. Veel geoefend en geleerd. Tijd vloog voorbij, dat is een goed teken.

HJM Sportzorg

Goed georganiseerd. Van hoog niveau. Praktijk geörienteerd.

Module 1 van Fascia-release is een zeer praktische cursus. Boeiende materie waarvan je het geleerde direct in de praktijk kunt brengen. Inspirerende manier van lesgeven met goede verhouding tussen... Module 1 van Fascia-release is een zeer praktische cursus. Boeiende materie waarvan je het geleerde direct in de praktijk kunt brengen. Inspirerende manier van lesgeven met goede verhouding tussen theorie en praktijk.

Flow Motion massage

Ik vond het zeer boeiend en de wijze van lesgeven heel erg goed en leuk. Het was geen moment saai en iedereen werd er goed bij betrokken. Helemaal top!