Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Ik vond de training echt basis, veel tijd besteed aan theorie die je zelf kunt doorlezen, van mij had er meer praktijk kunnen worden gedaan.
aan de hand van casus arm, been, rug, schouders...
aan de hand van casus arm, been, rug, schouders etc. Dat werd nu ook gedaan maar rommelig. Eerst iets behandelen en voordoen hoe je het moet doen daarna zelf de casus doe, iedereen een andere casus geven, de ene rug andere arm etc... als een soort herhaling en per tafel uitlaten voeren voor de groep. heb je verschillende benaderingen en perspectieven.
Vind het gebruik van de flos erg kort uitgelegd en inderdaad om te voorkomen dat het niet juist word gebruikt, echt wat meer info over geven.
De schraper vond ik ook summier uitgelegd, hoe lang en diep etc.. maar dat komt weg omdat ik ook guasha heb gedaan.

alom 2 dagen ok maar ik zou het wat meer structuur in willen zien dat werkt prettiger voor mij.
zaterdag behandelen wij dit, zondag een herhaling.

Ik heb twee leerzame dagen achter de rug en ben erg enthousiast over hetgeen ik aan kennis mee naar huis genomen heb.
Ik vond de sfeer prettig, open en vertrouwd. Er was voldoende ruimte voor...
Ik vond de sfeer prettig, open en vertrouwd. Er was voldoende ruimte voor het delen van ervaringen en het stellen van vragen. Ook humor ontbrak niet; dat spreekt mij persoonlijk zeer aan.

VitalTouchSportmassage

Praktijk en theorie wisselen elkaar.
De les wordt verzorgd door mensen met praktijk ervaring
Er is voldoende tijd voor het stellen van vragen.

P Snel

Ik vind de cursus boeiend, veel ruimte voor praktische oefening en interactie, zeer kundige docenten die goede uitleg geven.

Het is een fijn opleidingsinstituut. Als je vragen hebt dan worden die snel per mail beantwoord. Ook fijn dat er een compensatie is gekomen voor de verwarring met de lunch, die uiteindelijk toch... Het is een fijn opleidingsinstituut. Als je vragen hebt dan worden die snel per mail beantwoord. Ook fijn dat er een compensatie is gekomen voor de verwarring met de lunch, die uiteindelijk toch niet aanwezig was.

Uitstekende opleiding gegeven door dito docenten, de kennis die wordt bijgebracht heeft absolute meerwaarde.

Stof helder en duidelijk overgebracht.

De nascholingen zijn goed georganiseerd, goed voorbereid door de docenten en worden in een pittig tempo gegeven. Met een goede voorbereiding thuis haal je het maximum uit zo'n dag. De uitleg is... De nascholingen zijn goed georganiseerd, goed voorbereid door de docenten en worden in een pittig tempo gegeven. Met een goede voorbereiding thuis haal je het maximum uit zo'n dag. De uitleg is duidelijk, de hulp tijdens het oefenen voldoende en prettig gedaan.

Hugo Bausch / Body Aspects

Uitstekende website - aan alles is gedacht: deelnemerslijst vooraf, toetsen achteraf, antwoorden wachtwoordbeveiligd, alles automatisch inclusief certificaat: chapeau! Goede docent (Hanneke Heij),... Uitstekende website - aan alles is gedacht: deelnemerslijst vooraf, toetsen achteraf, antwoorden wachtwoordbeveiligd, alles automatisch inclusief certificaat: chapeau! Goede docent (Hanneke Heij), die goed met variabele input kan omgaan. Wel had ik twijfels over de anatomische kennis van sommige deelnemers. Er zijn masseurs en therapeuten die veel weten van Traditional Chinese Medicine, maar nauwelijks zijn onderlegd in anatomie. Voor deze nascholing is die onontbeerlijk. Dat brengt mij op het boek Triggerpoint Therapie van Clair en Amber Davies. De opleiding Triggerpoint Coach is bedoeld als nascholing, maar alle spieren in het boek staan beschreven met Nederlandse namen. Voor professionals vind ik dat onwerkbaar! Ik ben nu in het boek alle Nederlandse benamingen aan het vervangen door Latijnse. Echt een minpunt voor dit overigens prachtige boek!