Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Daniel do Brito bedrijfsnaam dobritomassage

Ik vind het leuk lees ik heb veel van geleerd heel leerzam stof

Herman Haan, Praktijk voor massagetherapie Leens

Het was een leerzame workshop. Ik heb weer nieuwe inzichten gekregen en behandelmethodes geleerd.

Een eye-opener; veel nieuwe dingen geleerd

Hanneke van der Keijl

De eerste module was leuk om te volgen en werd goed opgebouwd.
De eerste module was leuk om te volgen en werd goed opgebouwd.
Het gaf voor mij echter (te) weinig nieuws door mijn vooropleiding en ervaring. De oplossingen voor zelfbehandeling waren wel nieuw en interessant.

Vond de uitleg en de begeleiding achteraf beetje matig. Had enorm last van Mn vingers en had veel na pijn van wat we bij elkaar moesten oefenen .

Ik vond het een erg prettige sfeer waarin je de mogelijkheid had om vragen te stellen als dat nodig was. De uitleg was duidelijk en effectief.

Fijne manier van lesgeven, enthousiaste docenten. Persoonlijke aandacht omdat de groep niet te groot is.

Ik vind het een super duo. Vulde elkaar goed aan. En ik merkte dat ik er veel van leerde. Veel nieuwe dingen maar ook dingen die ik nu beter kan toepassen omdat ik weet hoe het werkt

Franciska Zech-Hillebrand - FZH Sport en Wellnessmassage

Goed, wel meer omvattend en vragend om meer de tijd te nemen om het volledig te beheersen dan vooraf gedacht maar persoonlijk vind ik dat niet erg, de fascia is wel erg belangrijk en verhelderend om... Goed, wel meer omvattend en vragend om meer de tijd te nemen om het volledig te beheersen dan vooraf gedacht maar persoonlijk vind ik dat niet erg, de fascia is wel erg belangrijk en verhelderend om er tussen door te doen vind ik, kortom top dat die aangeboden wordt en dat je in je eigen tempo kan bepalen wanneer je welke module doet

Praktijk Integraal Helen

Gedegen zonder stress.