Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Lilian

Een geweldige verrijking voor je praktijk. Er wordt didactische goede lessen gegeven in een prima sfeer. Hierdoor is de motivatie hoog bij de deelnemers en blijft iedereen geboeid. Vooraf aan de... Een geweldige verrijking voor je praktijk. Er wordt didactische goede lessen gegeven in een prima sfeer. Hierdoor is de motivatie hoog bij de deelnemers en blijft iedereen geboeid. Vooraf aan de praktijkdagen is er informatie bekend en kun je zelf prima voorbereiden. Top opleiding.

Sjieuwke van Houten

Ik heb zelf veel gehad aan de opleiding module 1 en 2. Er is mij veel duidelijk geworden waarom er triggerpoints zitten in de spieren en wat je er aan kan doen. En dat er veel pijntjes zijn die daar... Ik heb zelf veel gehad aan de opleiding module 1 en 2. Er is mij veel duidelijk geworden waarom er triggerpoints zitten in de spieren en wat je er aan kan doen. En dat er veel pijntjes zijn die daar mee kan weg krijgen.

Mind4training

Positief. helder materiaal, goede lesopbouw, voldoende praktijk

Hans Metselaar

Uitnodigend, leerzaam, gerichte sturing en vakkundig!

Nina Wiebrens

Elke keer als ik een training heb gevolgd ben ik weer enthousiast en vol inspiratie om datgene wat ik heb geleerd in de praktijk te kunnen brengen.

Praktijk Tiny en Tonny

Fascia basis gedaan en het was super interessant en ik heb er weer veel van opgestoken. Enkele whoww momenten.

Massagepraktijk musculus

Goede kennis en vooral zelf veel enthousiasme over de behandeling van triggerpoints

Massage Instituut van Wijngaarden

Mijn ervaring met de opleiding is: de structuur is duidelijk. Je weet welke voorbereiding je moet doen voor de cursus start. De cursus voldoet aan mijn verwachtingspatroon

René van den Houten Care

Goede balans tussen praktijk en theorie. Deskundige docenten. Goede interactie.

Smaakt naar meer