Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Massagepraktijk Rockanje

Het waren 4 geweldige dagen. Heb module 1 en 2 achter elkaar gedaan. Goede docenten die wisten waar ze het over hebben.

Interessant, leerzaam en nuttig voor mezelf en meerwaarde mbt kennis als masseur, wel moeilijk om je eigen te maken, denk dat ik na module 2 licaties triggerpoint en spierkennis en werking spieren... Interessant, leerzaam en nuttig voor mezelf en meerwaarde mbt kennis als masseur, wel moeilijk om je eigen te maken, denk dat ik na module 2 licaties triggerpoint en spierkennis en werking spieren zo eigen moet maken zodat je het kunt dromen, het is geen kennis die je gelijk blindelinds in de praktijk kunt toepassen, doordat je veel dieper gaat dan normaal en groot risico loopt om over te behandelen...dit merk ik aldoende maar had ik te licht ingeschat bij aanvang module 1

Prima, helder en to the point. Altijd bereid tot gesprek, snelle actie wanneer je ergens mee zit

Positief .Veel praktische ervaring opgedaan

Marcel Heijnes Ruginbalans

Een prettige opleiding met deskundige trainers. Hierdoor als rug-, nek en schouderklachten specialist enorm gegroeid in mijn therapeutische vaardigheden.

Prettig en open voor andere meningen en massagedisciplines

Module 2. Positief. Deels herhaling. Tempo van de cursus is fijn. Niet te lang theorie en goede nadruk op oefenen. Sfeer prima. Deelnemers doen graag mee.

Simone Van Hove Van Der Gaag

Uitstekend!

John van Poolen

Mijn ervaring is dat de docenten weten waar ze over praten en dit duidelijk over kunnen brengen.

Erica Masselink

Het is 1 van de meest praktische opleidingen geworden die ik na mijn massageopleiding heb gevolgd. Het heeft mijn kennis en kunde enorm vergroot en mijn praktijk succesvoller gemaakt.
Ook de...
Ook de nascholingsdagen voldoen steeds helemaal aan mijn verwachting.