Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Massagepraktijk Effleurage

Erg interessant en praktijkgericht

Triggerpoint Almere

Veel geleerd. Mijn vaardigheden als therapeut heb ik enorm uit kunnen breiden. Ook leuk dat de opleiders open blijven staan voor nieuwe technieken, zoals fascia behandelingen.

Quatre-mains

Doeltreffend, creatief, enthousiast, open, onmisbaar

Runnershigh

Veel ervaring bij de docenten, maar dit komt niet altijd naar voren tijdens de cursusdagen. Opbouw van de cursus verwarrend (module 3: begint met chronische pijn en ineens gaat het over in de... Veel ervaring bij de docenten, maar dit komt niet altijd naar voren tijdens de cursusdagen. Opbouw van de cursus verwarrend (module 3: begint met chronische pijn en ineens gaat het over in de tenniselleboog?) Praktijk gedeelte erg leerzaam

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

Beste Rita, jammer dat je niet tevreden bent en het als onduidelijk hebt ervaren. Het werken in de praktijk 'hangen' we op aan echte casussen. Maar je hebt gelijk, ook al kan iemand langdurig last... Beste Rita, jammer dat je niet tevreden bent en het als onduidelijk hebt ervaren. Het werken in de praktijk 'hangen' we op aan echte casussen. Maar je hebt gelijk, ook al kan iemand langdurig last hebben van een tenniselleboog, het is geen chronische pijn of SOLK.

Betty Polderman Fysiotherapie

Het is alweer een tijdje geleden dat ik de modules gevolgd heb, maar ik vind de opleiding uitstekend. Goede uitleg, veel praktijk en ondersteuning.

Wim Bijsterbosch, SportZorg Veluwe

Ik ben tevreden over de opleiding. Mijn anatomische kennis en de toepassingsmogelijkheden bij het verhelpen van klachten van mijn cliënten zijn vermeerderd/verdiept.
Het is prettig (deels) in...
Het is prettig (deels) in het weekend de opleiding te volgen.

YourInnergy - Astrid van der Does

Uitstekend.
De geleerde technieken en wijze van aanpak gebruik ik nog vrijwel dagelijks. Daarnaast zijn de technieken voor mij eenvoudig in andere massagevormen te integreren.

Goede, praktijkgerichte opleiding.

Linda den Otter, Oefentherapeut Cesar / TriggerpointCoach

"The big missing link " heb ik ontdekt in de opleiding tot TriggerpointCoach.
"The big missing link " heb ik ontdekt in de opleiding tot TriggerpointCoach.
Spierkennis is nog belangrijker dan ik dacht bij pijnklachten.......en er dan ook nog iets aan kunnen doen en de client vaardigheden aanleren tot zelfredzaamheid.

Erika Oudshoorn/ massage praktijk musculus

Duidelijke opleiding met goede informatie en uitleg, de mensen die de training geven hebben veel kennis van zaken en heel veel geduld