Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Geweldig inspirerende dag. erg onder de indruk van scar management en de 'pain' sprekers.

Prima, interressant en leerzaam

Tension-therapy/ willem stolze

Ik vind zowel de opleiding triggerpointcoach en de LTD dag waanzinnig fantastisch!!! Compliment voor Hanneke en haar team. Ik boek ook zoveel resultaat in mijn praktijk!! Ga zo door!!! Helemaal... Ik vind zowel de opleiding triggerpointcoach en de LTD dag waanzinnig fantastisch!!! Compliment voor Hanneke en haar team. Ik boek ook zoveel resultaat in mijn praktijk!! Ga zo door!!! Helemaal TOP!!!!

Na 2 dagen cursus geen certificaat.
Na 2 dagen cursus geen certificaat.
Van de test die je vervolgens moet doen krijg je geen feedback. Je weet dus niet waarom je niet geslaagd bent of als je wel bent geslaagd wat je eventueel kan verbeteren.

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

Beste Marion, na het slagen voor de online toets krijg je een uitgebreid E-book met alle vragen en antwoorden daarop. Ik zag dat er nog een uitnodiging voor het maken van de toets openstaat. Die is... Beste Marion, na het slagen voor de online toets krijg je een uitgebreid E-book met alle vragen en antwoorden daarop. Ik zag dat er nog een uitnodiging voor het maken van de toets openstaat. Die is nog altijd geldig, dus mocht je nog zin hebben dan kan het nog steeds. Groet Hanneke

Ellen

Leerzame opleiding

Zijn in je Lijf

Gedegen, professioneel en leerzaam wordt er altijd weer enthousiast van om er mee aan de slag te gaan en te voelen dat het werkt.

Zeer goede ervaring

Erika Oudshoorn / massagepraktijk Musculus

Goede uitleg, deskundige docenten, prettige sfeer