Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Ik ben al sinds 2004 bij de opleiding betrokken en kan zeggen dat hij elk jaar steeds opnieuw beter wordt!

Carla van der Zwaard

Erg leerzaam en je kunt het geleerde direct in de praktijk brengen

StoelMaatje

Goede ervaringen!
De Landelijke dag is altijd weer enorm interessant en goed georganiseerd.
Goede ervaringen!
De Landelijke dag is altijd weer enorm interessant en goed georganiseerd.
Ik was erg blij met het mooie cadeau van 2 jaar geleden, de 2e editie van het boek met uitbreidingen.

Triggerpoint Almere

Erg leerzaam. Eerst leer je hoe je jezelf kunt behandelen en vervolgens hoe je anderen kunt helpen. Het meest uitdagende stuk was wel om te leren hoe je coach wordt. Veel geleerd!

J.R.Smith

Leuke en vooral niet saaie opleiding dankzij energieke en professionele opleiders.

Monique Ouwehand,Release the Pressure

Fantastische aanvulling voor mij als shiatsutherapeut,

Willem Stolze

De opleiding triggerpointcoach is fantastisch dankzij deze opleiding en mijn ervaringen heb ik het zo druk gekregen met enthousiaste cliënten dat ik nog maar 2dgn bij de baas werk en 4.5 dag thuis... De opleiding triggerpointcoach is fantastisch dankzij deze opleiding en mijn ervaringen heb ik het zo druk gekregen met enthousiaste cliënten dat ik nog maar 2dgn bij de baas werk en 4.5 dag thuis inn praktijk. Boek giga goede resultaten ook dankzij de zelftherapie en de terugkom dagen. Dus ik zeg TOP!!!!!

Anita

Het werken met uitstralings gebieden, zogeheten refarred pain, was een eyeopener voor me. Hierdoor zijn mijn massages veel effectiever geworden.