Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Jos Hendrix

Prima opleiding, enthousiaste docenten, en voldoende studiemateriaal. Wat ik wel ervaar dat je veel zelf studie moet doen om inzicht te krijgen in verschillende klachtenpatronen.

Praktijk voor Oefentherapie C/M en TriggerpointCoach / therapie

Praktijk en theorie zijn goed verdeeld, goede docenten. Goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op Triggerpoint gebied.

Anoniempje

Ik heb zeer goede ervaringen met de opleiding. Gevoelsmatig heb ik altijd het gevoel dat 1 dag voor de vervolgdagen te kort zijn.

Erica

Het is iedere keer weer een feestje op naar de cursusdagen van Triggerpointcoach te gaan. De lesstof wordt goed onderbouwd aangeboden, is up to date, herder wordt uitstekend gepresenteerd. Er is een... Het is iedere keer weer een feestje op naar de cursusdagen van Triggerpointcoach te gaan. De lesstof wordt goed onderbouwd aangeboden, is up to date, herder wordt uitstekend gepresenteerd. Er is een goede mix van theorie en praktijk. Meestal voldoende instructeurs aanwezig en er is ruimte voor vragen. De prijs is aan de hoge kant. Ik heb me gelukkig nooit bekocht gevoeld, maar de hoge prijs weerhoudt me er wel vaak veel vaker naar jullie toe te gaan. Zeker als de cursusdag ook nog op een doordeweekse dag is. Dan kost het zowel een behoorlijk bedrag aan cursusgeld als een dag omzetverlies. Dat is soms wat te veel van het goede. Ik hoop dat de cursusplaatsen verspreid over het land blijven en ook in het noorden georganiseerd blijven worden.

Rene Beerntsen, connector2massage.nl

Super belangrijk, eigen ontwikkeling als ook intervisie met collega,s en voortschrijdende inzichten delen.

massageoord

Ik vond het een hele leerzame opleiding en heb veel ervaring op gedaan

De opleiding is prima. Leerzaam en genoeg persoonlijke aandacht. Locatie is niet optimaal. Geen examen gedaan doordat ik een afweging gemaakt heb gezien de kosten

Massagepraktijk-oranjewoud.nl

Aanscherpen van de behandelingen. Graag iets meer onder het kopje SPORT.

mind4training

Goed opgebouwd bijscholingssysteem

Massagepraktijk Someren

Opleidingen zijn profecioneel en uitdagend.