Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Paul vd Haar

Voor de verbouwing van onze douche gezocht naar alternatieven, Kwam uit bij OveralDouchen en na telefonisch gesprek de huur aan gegaan voor 2 of 3 weken. Goede afspraken gemaakt, vriendelijk... Voor de verbouwing van onze douche gezocht naar alternatieven, Kwam uit bij OveralDouchen en na telefonisch gesprek de huur aan gegaan voor 2 of 3 weken. Goede afspraken gemaakt, vriendelijk geholpen, situatie van de tijdelijke douche doorgenomen. Alles werd professioneel geinstalleerd, uitgelegd en na gebruik alles direct weer opgehaald.
Zeer tevreden en kan ik zeker aanraden

Fam Meijer

Zeer vriendelijk personeel, geweldig geholpen en geven goede adviezen van waar je het beste de cabine zou kunnen plaatsen en welke aansluiting je heb voor de wateraansluiting.

ad van Opdorp

Douchecabine gehuurd voor drie weken ,zeer snel geplaatst na offerte geen gezeik als je hem een paar dagen langer nodig heb
ik zou het iedereen aanraden met dit bedrijf in zee (douche) te gaan

kan ze 123 niet noemen

Klaas

Een perfecte service na telefonisch contact. Duidelijke afspraken over wat wel en niet mogelijk is en waarom. De monteur ging zonder morren materialen bijkopen toen hij te kort had. Ook het ophalen... Een perfecte service na telefonisch contact. Duidelijke afspraken over wat wel en niet mogelijk is en waarom. De monteur ging zonder morren materialen bijkopen toen hij te kort had. Ook het ophalen is keurig geregeld.
Wij zijn beiden boven de 1.90. Graag hadden wij vooraf gehoord dat er ook douchecabines voor langere mensen geleverd kunnen worden. Maar dit was de enige kritiek!

Zoals gezegd in mijn tekst. Ga actief de boer op met cabines voor lange mensen.

John nagtegaal

Omdat onze badkamer tijdelijk niet gebruikt kon worden, contact opgenomen met overaldouchen. nl . Zeer snelle levering en plaatsing. Gewoon een geweldige oplossing. Keurig geplaatst en aangesloten.... Omdat onze badkamer tijdelijk niet gebruikt kon worden, contact opgenomen met overaldouchen. nl . Zeer snelle levering en plaatsing. Gewoon een geweldige oplossing. Keurig geplaatst en aangesloten. Kan het iedereen aanbevelen die om wat voor reden een (extra) douche nodig heeft.

Fam. G.Haak

Zie elders onze ervaringen

Jullie zijn bij de tijd.

Heel goede service. Ben er heel goed mee geholpen geweest.

Ga zo door !!

Els Broekhof

De heren denken mee met de klant. Was prima geregeld. Installeren en weer ophalen van de douche. Aan te raden voor iedereen die zijn of haar badkamer gaat renoveren

Vreeswijk

Voor ons was overaldouchen ideaal,ondanks een vrij grootte verbouwing konden we toch op een goede manier douchen.En het is een bedrijf dat zijn afspraken na komt.(heel belangrijk)

Lies

Uitstekend bedrijf en vriendelijke man, die ook meedenkt.
Bij iedereen aan te bevelen! Ik zeg; ga zo door!!

Kan ze niet bedenken.