Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Danielle Wolkorte

Perfecte oplossing tijdens verbouwingen!

Fijne, heldere communicatie. Vragen tussentijds hoe de stand van zaken is. Plaatsing zeer vakkundig en duidelijke uitleg. Zeer tevreden!

Het zou wellicht prettig zijn dat er wat eerder aangegeven kan worden in welk tijdsblok de chauffeur komt. Nu is dit pas een dag van tevoren, kan soms lastig zijn met het plannen van eigen werk.

Zeer positieve ervaring met OveralDouchen.nl. Ze zijn servicegericht, vriendelijk en snel in hun reacties, zelfs in het weekend.

Hele goede service

Jeroen B

Via een zoektocht op internet bij Overal Douchen uitgekomen. Vanaf het eerste begin liep alles goed en vlot: snelle reactie op vragen, duidelijke info over het Overal Douchen werkt . Daarom... Via een zoektocht op internet bij Overal Douchen uitgekomen. Vanaf het eerste begin liep alles goed en vlot: snelle reactie op vragen, duidelijke info over het Overal Douchen werkt . Daarom bestelling geplaatst en een grote -aanrader!- douche gehuurd. Plaatsing verliep soepel, duidelijke instructies en daarna werd een paar dagen later per mail gecheckt of alles naar wens verliep. Heel fijn allemaal. De verbouwing van onze badkamer verliep goed, dus we hebben precies de afgesproken huurperiode nodig gehad. Ook het ophalen ging goed. Dan de douche zelf: we vonden het een grote luxe om gewoon thuis te kunnen douchen tijdens de verbouwing van onze badkamer. Dus niet afhankelijk van je buren of familie, zalig! De douche werkt goed, is schoon en heeft geen problemen opgeleverd. Dus een echte aanrader deze service van Overal Douchen!

Nakomen afspraken, nazorg, duidelijke communicatie, heldere afspraken, goed product.

Geen!

Nico

Wat een uitkomst! Badkamer verbouwen en toch thuis kunnen douchen!

Snel reageren, zeer flexibele organisatie, vriendelijke mensen, behulpzaam bij bezorgen en ophalen

Tip: blijf dit kwaliteitsniveau vasthouden en succes zal jullie (blijvend) deel zijn! Chapeau!!!

N.J.van den Berg

Doet precies wat ze beloven nl. een goede douchecabine leveren!

Bouwvrouw Ella engbers

Een zeer professioneel bedrijf met prettige medewerkers. Snelle levering en goede plaatsing. Kortom, een bedrijf dat ik van harte kan aanbevelen.

Snelle reactie, goede communicatie

Snelle reacties en makkelijk contact te leggen. Superfijn om weer te kunnen douchen! Met de douche dik tevreden; makkelijk aan te sluiten op keukenkraan en de pompafvoer via de wasbak werkt ook... Snelle reacties en makkelijk contact te leggen. Superfijn om weer te kunnen douchen! Met de douche dik tevreden; makkelijk aan te sluiten op keukenkraan en de pompafvoer via de wasbak werkt ook helemaal goed. Geen enkele keer problemen gehad. Verlengen was ook geen probleem. Dank jullie wel!

Contact: snelle reactietijd

Meer duidelijkheid over de kosten voor extra weken huur op de website

Wij zijn zeer tevreden over de huur van de douche.

Wij hadden meteen een goede indruk bij het eerste contact en die bleek volledig te kloppen na de installatie. Alles verliep in een prettige sfeer.

Geen verbeterpunten, alles is voldoende uitgelegd.

Goed product, dat zeer secuur werd aangesloten. Communicatie over verlenging en ophaaldag was uitstekend; altijd snelle reactie via mail. Product zelf is een aanrader; zeker bij een uitlopende... Goed product, dat zeer secuur werd aangesloten. Communicatie over verlenging en ophaaldag was uitstekend; altijd snelle reactie via mail. Product zelf is een aanrader; zeker bij een uitlopende verbouwing ben je heel blij dat je wel steeds in eigen huis kan douchen.

Communicatie en netheid van plaatsen.

Enige verbeterpunt dat ik kan bedenken is het eerder kunnen plannen van een tijd/dagdeel ipv een hele dag moeten reserveren voor brengen/halen cabine. Dat is nauwelijks in te plannen als je normaal... Enige verbeterpunt dat ik kan bedenken is het eerder kunnen plannen van een tijd/dagdeel ipv een hele dag moeten reserveren voor brengen/halen cabine. Dat is nauwelijks in te plannen als je normaal niet thuis bent overdag.