Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Leo van Es

Een andere leverancier van nooddouches liet ons op de afgesproken dag van levering in de kou staan met de mededeling `sorry we zijn vergeten uw opdracht in te plannen en de komende drie weken hebben... Een andere leverancier van nooddouches liet ons op de afgesproken dag van levering in de kou staan met de mededeling `sorry we zijn vergeten uw opdracht in te plannen en de komende drie weken hebben we geen douche voor u, fijne dag verder`
OveralDouchen heeft ons toen zo snel ze konden een prima nooddouche bezorgd. Goed geïnstallleerd, volgens afspraak en door zeer vriendelijke mensen. Prima!

Super vriendelijk en bovenal een zeer handig product om je gezin toch douchecomfort te geven tijdens je verbouwing.

Goede service en communicatie
Makkelijk te bereiken via o.a. WhatsApp

Vriendelijk en prima service

Goede kwaliteit douches

John Meilink

Op tijd geleverd, op tijd weer opgehaald. Vriendelijke en vakkundige bezorgers.

Renske

Het hele team van Overaldouchen.nl. doet haar uiterste best om je zo zorgeloos mogelijk te laten douchen tijdens een verbouwing. Wij hebben 5 weken een douche gehuurd en zijn heel blij met de goede... Het hele team van Overaldouchen.nl. doet haar uiterste best om je zo zorgeloos mogelijk te laten douchen tijdens een verbouwing. Wij hebben 5 weken een douche gehuurd en zijn heel blij met de goede en persoonlijke service. Alles liep gesmeerd en mede hierdoor is de uitgelopen verbouwing geen frustrerende periode geworden. Ik raad overaldouchen.nl aan voor iedereen die de badkamer gaat verbouwen!!

Zeer aardige, en zorgvuldige service voor een prima prijs

Zeer goed, keurig behandeld, en een netjes schone douchecabine gekregen.

Zeer aangename communicatie via mail en persoonlijk.

Duidelijke afspraken en uitleg met aandacht voor de klant. Ga zo door

Prettig, punctueel en keurig verzorgd

Zie boven

Juditha Sterkenburg

Ik vind dit een fantastisch bedrijf. Alles is prima geregeld. Heerlijk dat je thuis kunt douchen terwijl je verbouwd.
Douchecabine is heel praktisch in gebruik. Gewoon op kraan aangesloten,...
Douchecabine is heel praktisch in gebruik. Gewoon op kraan aangesloten, altijd warm water. Super met 5 personen!

Duidelijke afspraken.
Goede service.

Ik kan er geen bedenken.

Martin

Vriendelijk en uitermate behulpzaam met meedenken. Goede service en ze komen hun afspraken na.
Tussentijds nemen ze contact op of alles naar wens is.

Snel met contact leggen, is prettig bij het reserveren van een cabine.