Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Hoe zorg je ervoor dat je verbouwing minder vervelend is en gewoon comfortabel blijft? Een douche huren!! Gewoon douchen, geen lekkage, prima service, prima prijs. Kortom doen!! Ze komen hem zelfs... Hoe zorg je ervoor dat je verbouwing minder vervelend is en gewoon comfortabel blijft? Een douche huren!! Gewoon douchen, geen lekkage, prima service, prima prijs. Kortom doen!! Ze komen hem zelfs installeren en afbreken! Dank jullie wel heren!!

Bekwaam en vriendelijk personeel. Na installatie geen omkijken meer naar. Snelle mailwisseling.

Ernst Takkenberg

Wij hadden op heel korte termijn een tijdelijke douchegelegenheid nodig. Ik had wel de badkamerverbouwing geregeld maar was de tijdelijke douche vergeten. OveralDouchen heeft ons uit de brand... Wij hadden op heel korte termijn een tijdelijke douchegelegenheid nodig. Ik had wel de badkamerverbouwing geregeld maar was de tijdelijke douche vergeten. OveralDouchen heeft ons uit de brand geholpen. We werden snel en uitermate vriendelijk geholpen. Op de door ons gewenste dag (2 dagen na ons verzoek) werd de douche bij ons geïnstalleerd door een uitermate vriendelijke medewerker. De douche zelf was keurig. Schoon en een volwaardige douche. Heerlijk. Tussendoor werd zelfs nog geïnformeerd of alles naar wens was. Het ophalen ging weer even vriendelijk een professioneel.
OveralDouchen is voor mij een voorbeeldbedrijf van hoe je klantvriendelijkheid vorm geeft. Een aanrader voor iedereen!

De klantvriendelijkheid, de service en het product zelf.

Tip: hou dit zo vol!

F Eekhout

Ervaring met het bedrijf is prima!

Doen wat ze zeggen, snel en met kennis van zaken

Bouw-en onderhoudsbdrijf Mark Akkerman

2 weken een douche gehad van overaldouchen .nl. zeer tevreden! Eenvoudig en vakkundig aangesloten op de spoelbak/ kraan in de keuken . Duidelijke uitleg aan de klant door de monteur. Bij een... 2 weken een douche gehad van overaldouchen .nl. zeer tevreden! Eenvoudig en vakkundig aangesloten op de spoelbak/ kraan in de keuken . Duidelijke uitleg aan de klant door de monteur. Bij een volgende renovatie van een badkamer gaan we zeker weer een beroep doen op overaldouchen.nl! Cijfer een dikke 10!!!?

Essie

Wij hebben onze badkamer laten verbouwen, maar zagen het niet zitten om 3 weken zonder douche te zitten. Uiteindelijk zijn we door onze buren bij dit bedrijf gekomen.

Ze hebben de...

Ze hebben de douche netjes geplaats in onze keuken. Helaas duurde de verbouwing een week langer. Dat was geen probleem en de douche kon nog een week langer blijven staan.

Wij zagen er eerst erg tegenop, maar deze douche was prima te doen. We hebben wel de deuren erbij genomen, want een douche gordijn leek ons niks met onze kinderen.

Klein, maar fijn. ..
We moesten een week van te voren een mail sturen dat hij opgehaald kon worden. Ik mailde dinsdag dat hij vrijdag opgehaald kon worden, dat was geen probleem. Klein, maar fijn. ..
Vloer was netjes afgedekt.

De douche stang kan niet naar beneden. Dat is met kinderen wel fijn.

Keurig op tijd gebracht en opgehaald. Binnen half uurtje geplaatst. Een uitkomst als je je douche gaat renoveren!

Rob Bakker

Van reservering, het plaatsen en weer weghalen van de tijdelijke douche is prima geweest.

Klantvriendelijk en ze denken met je mee

Paul

De douche werd netjes en schoon afgeleverd, geen gedoe met zelf opbouwen, allemaal keurig geregeld en uitgebreid uitgelegd. We hebben er 6 weken heerlijk gebruik van gemaakt. Ook het ophalen en... De douche werd netjes en schoon afgeleverd, geen gedoe met zelf opbouwen, allemaal keurig geregeld en uitgebreid uitgelegd. We hebben er 6 weken heerlijk gebruik van gemaakt. Ook het ophalen en afbouwen gebeurde zeer correct.

Snel, schoon en duidelijk.

Geen!!

Paul Rispens

Aanbevolen door ons installatiebedrijf zijn we met Overaldouchen in zee gegaan en die aanbeveling hebben ze waar gemaakt: keurig behandeld, netjes geïnstalleerd, weer gedemonteerd en afgevoerd.

Goede service, attente e-mail halverwege de gebruikstijd en keurig qua installatie en demontage.

Dienstverlening uitbreiden met een wasbak?

Michel Bakker

Top service! Goede dienstverlening.
De douche werd keurig geplaatst. Alles was heel schoon. Wij vonden het een uitkomst.
Alle afspraken werden keurig nagekomen. Ook de prijs vonden wij...
Top service! Goede dienstverlening.
Alle afspraken werden keurig nagekomen. Ook de prijs vonden wij heel erg meevallen.

De dienstverlening en prijs.