Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Michel Bakker

Top service! Goede dienstverlening.
De douche werd keurig geplaatst. Alles was heel schoon. Wij vonden het een uitkomst.
Alle afspraken werden keurig nagekomen. Ook de prijs vonden wij...
Top service! Goede dienstverlening.
Alle afspraken werden keurig nagekomen. Ook de prijs vonden wij heel erg meevallen.

De dienstverlening en prijs.

Prettig contact. Snel en direct reactie. Prima product voor een goede prijs.

Prettig en snel contact. Goed product.

Niet echt

Creatief meedenken

net

Prima service, goede prijs-kwaliteitverhouding. Echte aanrader!

Goede service, uitstekende klantgerichtheid

Niet echt

Jac Bost

Tijdelijke douche gehuurd bij verbouwing badkamer. Douche stond in de garage, in zeer korte tijd, door de medewerker van overaldouchen zelfstandig en goed opgezet.
Douche werkte prima, goede...
Douche werkte prima, goede aansluiting op de keukenkraan, enkele meters verderop.
Goed warm water. Slim plakbandje op de kraan om de gewenste warmte vast te leggen voor de dagen erna.
Opruimen was ook weer zo geregeld. Het heeft ons handig door de verbouwing heen geholpen.
Jac Bost / Annie Winkel

Kort maar krachtig

Sven

Perfecte oplossing om tijdens de verbouwing gewoon thuis te kunnen douchen.
Goed materiaal en afspaken worden perfect nagekomen, prettige commununicatie.

Goede communicatie.

nvt

Zeer vriendelijk en flexibel. Prima douche voor tijdens onze verbouwing.

Nette, vriendelijke installateur. Snelle reactie op mailtjes.

Marion van der Reijken

Top top top ervaring, ik kan niet anders zeggen.
Wij hebben gekozen voor een tijdelijke douche tijdens de verbouwing van de badkamer.
Gewoon lekker douchen in je eigen omgeving en...
Top top top ervaring, ik kan niet anders zeggen.
Gewoon lekker douchen in je eigen omgeving en niemand er mee hoeven belasten.
En met 3 kids echt een top uitkomst. Er werd ook goed meegedacht over de aansluiting op ons ietwat afwijkende
kraan. We hebben meer dan een week geweldig gedoucht in onze keuken/ huiskamer, hij paste er perfect.
De kids vonden het geweldig, en niet met een douchegordijn maar met echt goeie deuren.
Ik raad echt iedereen aan die een badkamer gaat verbouwen, maak het jezelf niet moeilijk en huur een douche, hij staat in
No time , doucht geweldig, is ook in no time weer afgebroken en je hebt nul rompslomp.
Mochten we ooit verhuizen en weer gaan verbouwen huren wij zeer zeker weer een douche van Overaldouchen.nl

Denken supergoed mee over aansluiting op de kraan.
Zeer professioneel personeel.
Geen rare slangen door je huis alles netjes weggewerkt
Opbouw en afbouw netjes en snel.

Wat osn betreft niet ?

Cos Murg

De medewerkers denken goed mee en zijn open over de prijs. Daarnaast tonen ze betrokkenheid wanneer de douche eenmaal geplaatst is.

Goede voorlichting zowel vooraf als nadat de douche is geplaatst.

Geen. Vooral blijven doen wat jullie doen.

Eva van Erp - EMAVE Trading

Service nemen ze bij OveralDouchen gelukkig nog heel serieus! Ik had met spoed een cabine nodig, en binnen 3 dagen stond een mooi nieuw exemplaar volledig geïnstalleerd en werkend bij mij thuis :)... Service nemen ze bij OveralDouchen gelukkig nog heel serieus! Ik had met spoed een cabine nodig, en binnen 3 dagen stond een mooi nieuw exemplaar volledig geïnstalleerd en werkend bij mij thuis :) Ik hoefde zelf helemaal niks te regelen, alles werd professioneel en super snel gedaan. Dit is voor mij als vrouw alleen natuurlijk heerlijk!
Uiteindelijk had ik de douche veel langer nodig dan van tevoren ingeschat, en dit was ook echt geen enkel probleem, ik kon in totaal 4 maanden langer gebruik maken van de cabine. Met 1 mailtje weer een retour afspraak gemaakt, en binnen no time was de cabine weer weg. De plek werd keurig achter gelaten, alsof er nooit iets gestaan had. Echt fantastisch.
En de douche zelf? Dat viel me echt alles mee.. Er zat een hele goede douchekop op, waardoor je echt onder een normale straal stond te douchen. Qua capaciteit was het ook super, kon zeker 10 minuten gewoon lekker warm douchen, terwijl ik echt een klein keuken boilertje had staan.
Al met al super tevreden over de kwaliteit en de service van OveralDouchen, beveel ze zeker aan!

* goede en snelle service
* perfecte producten
* flexibel