Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Frans

Handig en goed werkende douche, ideaal bij een verbouwing van de badkamer

goede service, deskundige monteur, nodige voorzorgsmaatregelen om lekkage te voorkomen

eigenlijk niet, douche doet wat het moet doen

R. van Bree

Fijn bedrijf om in te huren. Snelle levering en juiste montage van de douche. Handig dat de monteur ook gezorgd heeft dat ook de wasmachine kon blijven werken.

Snelle reactie op je emails. En geen probleem om de afspraak te verplaatsen. Keurige monteurs, heel vriendelijk en bekwaam.

Tim Schreuder

Dit is een bedrijf waar we trots op kunnen zijn!
Vriendelijk, betaalbaar, komen de afspraken na en keurige monteurs.

Erwin de Brouwer

Communicatie verloopt via telefoon en email en wordt prima afgehandeld. Met foto's de situatie onderbouwd zodat ze een goede inschatting kunnen maken wat er mogelijk is. Op de dag van installatie... Communicatie verloopt via telefoon en email en wordt prima afgehandeld. Met foto's de situatie onderbouwd zodat ze een goede inschatting kunnen maken wat er mogelijk is. Op de dag van installatie wordt alles nog eens doorgenomen en wordt de douche opgebouwd door een zeer deskundige monteur.

De douche cabine wordt in een mum van tijd opgebouwd (bij ons werd de douche op zolder geplaatst) en vanaf dan is het heerlijk douchen. Goeie douche kop en prima warmteregeling. Ondanks dat het... De douche cabine wordt in een mum van tijd opgebouwd (bij ons werd de douche op zolder geplaatst) en vanaf dan is het heerlijk douchen. Goeie douche kop en prima warmteregeling. Ondanks dat het behelpen is als de badkamer verbouwd wordt, hebben wij door deze douche gewoon thuis kunnen douchen en een stuk minder zorgen gehad. Toen bleek dat de verbouwing iets langer ging duren kon de ophaaldatum makkelijk worden verplaatst.

Geen verbeterpunten, ga zo door.

Snelle en vriendelijke service.

Altijd zeer snel reactie op vragen via e-mail.

Marinda Klunder

Alles uitstekend verzorgd , vriendelijke mensen, goede communicatie, kortom een zeer tevreden klant.

Snelle communicatie.

Dorreboom

Zeer positief. Douche keurig op tijd afgeleverd en gemonteerd.
Goede service, zeer klantvriendelijk. Tussentijds werden onze ervaringen nog even gevraagd.
Twee weken prima kunnen douchen.

Goede service, prima werkende nooddouche in de bijkeuken.
Heerlijk in ons eigen huis douchen tijdens de verbouwing van de badkamer

m. van Vliet

Een super oplossing tijdens het verbouwen van de badkamer.
Deskundige en goede service. Installeren en ophalen ging super snel.
Vriendelijk en behulpzaam team.

Snelle plaatsing door een vriendelijke, gezellige man. Heater, boiler en douche werken prima!

De douche en de heater/boiler werken uitstekend. De installateur was een erg vriendelijke man.

Het is lastig om een week vooruit al te mailen wanneer de douche opgehaald moet worden..........

Snelle reactie per mail en telefoon, goede service, deskundige installatie en prima communicatie.

Deskundige installatie, goede service.