Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Geweldig idee, goed opgezet, snelle service, vriendelijke en behulpzaam team

fabienne van grevenstein

Echt geweldig!! Kleine compacte douche. Neemt weinig ruimte in. Contact met het bedrijf was ook zeer prettig. Snel antwoord op vragen en ook meedenken. De douche is perfect geïnstalleerd. We hebben... Echt geweldig!! Kleine compacte douche. Neemt weinig ruimte in. Contact met het bedrijf was ook zeer prettig. Snel antwoord op vragen en ook meedenken. De douche is perfect geïnstalleerd. We hebben tot twee keer toe de termijn verlengd en dit was allemaal geen probleem. Ook hier weer fijn contact en direct een mail met de gemaakte afspraken en kosten. Duidelijk en helder.

Vooral het contact en het snel reageren vond ik zeer prettig. Installeren en ophalen waren ook perfect geregeld. Snel, netjes en vakkundig.

Geen verbeterpunten

Moos Paris

Super bedrijf. Leuke mailtjes terug als je vragen hebt.

Vriendelijk personeel wat ook meedenkt.

Geen verbeter punten is zo goed.

Top service en heel handig om tijdelijk te douchen :)

Zeer meedenkend

Astrid Suijkerbuijk

Goede kwaliteit en uitstekende service

Uitstekende service en betrokkenheid

Alles top

Astrid Suijkerbuijk

Goede service en een uitstekende douche

Uitstekende service

Niets te verbeteren. Alles top

Helemaal goed ! Prima douche, goede service
Echte aanrader !!

Goede service voor een goede prijs

Nee

Gerben

Toch douchen wanneer de badkamer verbouwt wordt, met overaldouchen.nl geen probleem! Samen werd gekeken wat de mogelijkheden waren met betrekking tot de plaats van de douche. Duidelijke afspraken... Toch douchen wanneer de badkamer verbouwt wordt, met overaldouchen.nl geen probleem! Samen werd gekeken wat de mogelijkheden waren met betrekking tot de plaats van de douche. Duidelijke afspraken wat wel en niet kon, duidelijke uitleg bij de installatie van de douche! Helemaal super hoe alles gegaan is, zeker een aanbeveling voor iedereen die toch wil douchen wanneer de badkamer/douche verbouwt wordt.

Duidelijke afspraken. Zeer vriendelijk en vakkundig personeel. Betrokkenheid van mensen van overaldouchen.nl !

In verband met een verbouwing had ik een tijdelijke douche nodig. Hoewel we slechts twee weken van te voren een reservering maakten was dat geen probleem. De douche is netjes geplaatst, we hebben... In verband met een verbouwing had ik een tijdelijke douche nodig. Hoewel we slechts twee weken van te voren een reservering maakten was dat geen probleem. De douche is netjes geplaatst, we hebben geen wateroverlast gehad.

Men reageert snel en is vriendelijk.

Tip voor het gebruik van de douche: Het gordijn kan door de luchtstroom wat naar binnen trekken. Door deze met twee wasknijpers vast te zetten aan de rand en met twee wasknijpers een latje aan het... Tip voor het gebruik van de douche: Het gordijn kan door de luchtstroom wat naar binnen trekken. Door deze met twee wasknijpers vast te zetten aan de rand en met twee wasknijpers een latje aan het gordijn te spannen kun je dit voorkomen.