Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Klantvriendelijke benadering.

Keurige montage door de monteur van de douchecabine. Komen afspraken netjes na.

Ga zo door.

fred

Ik zal het bedrijf aan iedereen aanbevelen het is een goed bedrijf

als uw badkamer gaat verbouwen dan zal ik zeker dit bedrijf aanbevelen

Prima!

Afspraken nakomen, rustig en betrouwbare mensen, directe communicatie

Ophaaltijd beter aangeven, tussen 11:45-14:45 is lastig als iedereen weg is

Edwin van Eersel

Goede service, heldere communicatie. De levering en installatie was correct en zeer prettig. De materialen zijn schoon en goed. Iedereen die een badkamer wil verbouwen, kan ik OveralDouchen.nl... Goede service, heldere communicatie. De levering en installatie was correct en zeer prettig. De materialen zijn schoon en goed. Iedereen die een badkamer wil verbouwen, kan ik OveralDouchen.nl aanbevelen. Boven verwachting goed!

Laura Frunt

Heel fijn dat wij toch lekker konden douchen tijdens onze badkamerverbouwing.Bij het leveren van de cabine werd alles keurig uitgelegd(er werd zelfs ter plekke een video met tekst en uitleg... Heel fijn dat wij toch lekker konden douchen tijdens onze badkamerverbouwing.Bij het leveren van de cabine werd alles keurig uitgelegd(er werd zelfs ter plekke een video met tekst en uitleg gemaakt)Zeer klantvriendelijk bij het brengen en ophalen en ook tijdens het mailcontact.

Er werd iedere keer ontzettend snel gereageerd tijdens het eerste mailcontact.Heel prettig.

Nee.Kan zo niks bedenken.

Dirk Hamoen

Prima bedrijf. Via een familielid bij OverlDouchen.nl terecht genomen die goede ervaring met hun hebben opgedaan.
Geen woord van gelogen.

Goede informatie en leuke opvolging gedurende de verhuurperiode.

Wim Deerenberg

Uitermate tevreden. Douche werd keurig op tijd geleverd en opgehaald na afspraak.
Alles is keurig geïnstalleerd en ook weer gedemonteerd.
Zeer laagdrempelige voorziening.

Duidelijke communicatie

nee

Onze ervaring zijn super. We hebben nogal wat pech gehad en de afspraken meerdere malen moeten bijstellen. Geen enkel probleem voor Overaldouchen. Zeer flexibel. Heel fijn, en ook het tussentijdse... Onze ervaring zijn super. We hebben nogal wat pech gehad en de afspraken meerdere malen moeten bijstellen. Geen enkel probleem voor Overaldouchen. Zeer flexibel. Heel fijn, en ook het tussentijdse mailcontact. Attent. De douche zelf voldeed prima. Ik kan Overaldouchen aan iedereen van harte aanbevelen.

Snel, makkelijk en praktisch.

Geen.

rvworks montage

Prima service vriendelijk en snel
alles volgens afspraak en op tijd

afspraken nakomen meedenken en op tijd komen

Thijs van den Bulk

Zeer positief over dit bedrijf. Van begin tot eind prima service en prettig contact via de mail.
Installatie van de douche is netjes gedaan; vriendelijke en correcte monteur met een goede uitleg voor het gebruik van de douche.

Service en contact uitstekend. Douchecabine en pomp zien er goed uit, en werken ook prima; materiaal is dus goed onderhouden.

De ervaring die ik opgedaan hebt met dit bedrijf en hun product geven voor mij geen aanleiding tot verbeterpunten.