Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Fam Gijsbrechts

Prima ervaring

het is ideaal tijdens de verbouwing van de badkamer een tijdelijke douche te hebben .

Ronald Hellwig

Super geholpen. Keurige service en klantvriendelijkheid.
Jeremy, Michaela en Dirk-Jan van OveralDouchen.nl verdienen wat mij betreft een 10.

Fijne open communicatie via de mail en vragen keurig of alles naar wens is gegaan na installatie en het weer weghalen. Komen afspraken na en een keurige monteur die de cabine plaatst. Ik heb... Fijne open communicatie via de mail en vragen keurig of alles naar wens is gegaan na installatie en het weer weghalen. Komen afspraken na en een keurige monteur die de cabine plaatst. Ik heb eigenlijk alleen maar sterke punten voor dit bedrijf.

Probeer zo te blijven in communicatie richting klant. ;-)

Gert Kamphorst

Prima ervaring met Overaldouchen.ml
wij waren zeer te spreken over de communicatie, het plaatsen en ophalen van de gehuurde douchcabine.
Kundige en inventieve monteurs!

René

Een fijne en persoonlijke samenwerking. Spontane en net personeel die de douche hebben geïnstalleerd en opgehaald. We hebben onze badkamer gerenoveerd en de tijdelijke douche een aantal weken... Een fijne en persoonlijke samenwerking. Spontane en net personeel die de douche hebben geïnstalleerd en opgehaald. We hebben onze badkamer gerenoveerd en de tijdelijke douche een aantal weken gehad. In deze periode was ook interesse getoond door Michaela over de voortgang van de renovatie. De tijdelijke douche was verzorgd, schoon en zag er netjes uit.

Klantvriendelijkheid, Spontaan deskundige monteurs, verzorgde goed onderhouden douchecabine

Wij hebben geen verbeterpunten voor dit enthousiaste bedrijf

Edwin

Perfecte, nette levering. En niet onbelangrijk geen druppel gelekt!

Vooraf duidelijke communicatie dus geen verrassingen.

Zeer positief, hebben meerdere malen contact gehad voor plaatsing om ervoor te zorgen dat de douche op de juiste plek zou komen. Kan OveralDouchen.NL iedereen aanbevelen.

De roos

De service is goed van dit bedrijf, er wordt goed overlegt wanneer de douche wordt geplaatst ook wat de tijd betreft. Nette monteur. En tussen tijds wordt er ook nog geïnformeerd of alles goed... De service is goed van dit bedrijf, er wordt goed overlegt wanneer de douche wordt geplaatst ook wat de tijd betreft. Nette monteur. En tussen tijds wordt er ook nog geïnformeerd of alles goed is.
Ik zou dit bedrijf zeker bij andere aanraden.
Familie de roos

Duidelijk factuur wat er gehuurd is en makkelijk betalen via ideale.

Ik vind de levering keurig netjes gedaan. Goede uitleg en instructies. Alles volgens afspraak.
De douchecabine heeft prima werk geleverd.

De snelheid en correctheid van de communicatie. Ook sterk klantgericht.

Geen.

Erg goede service, zeer flexibel met brengen en ophalen(later in ons geval)

Goede communicatie!!

Edwin Vogel

De ideale oplossing tijdens de verbouwing van onze badkamer!

We werden snel en professioneel geholpen. Alles werkte zoals beloofd en het contact verliep vlot en vriendelijk. Prima service dus!

Ik zou het niet weten...