Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Marco Schoenmaker

Gedurende 3 weken een tijdelijke douchecabine gehuurd vanwege verbouwing douche. Perfecte oplossing en prima kunnen douchen met het hele gezin

Snelle levering en kwalitatief hoogwaardige douchecabine. Daarnaast zorg voor de locatie waar douchecabine komt te staan (geen lekkage of beschadigingen vloer, wand etc..).

Iets scherper proberen te plannen qua tijdstip ophalen. Nu een dagdeel, zou binnen het uur moeten kunnen.

Spoorendonk

Prima service! Wegens de verbouwing van een badkamer dit besteld na wat Gegoogle. Helaas liep de badkamerverbouwing uit maar dit was geen probleem. Douche op zolder installeren? Geen probleem ook!... Prima service! Wegens de verbouwing van een badkamer dit besteld na wat Gegoogle. Helaas liep de badkamerverbouwing uit maar dit was geen probleem. Douche op zolder installeren? Geen probleem ook! Mochten we ooit nog eens verbouwen dan gaan we dit zeker weer doen. Ik raad het iedereen aan. En voor de dames: Dirk-Jan de monteurman komt langs, misschien een idee om de heer des huizes dan even weg te sturen!

Servicegericht, opbouwen gebeurt prima, reserveren prima, afspraken maken uitstekend... Geen enkel minpunt kunnen ontdekken.

Patricia van Dommelen

Snel geregeld en geplaatst.

Vind dat als bedrijf zijnde niet kunnen, iets te amicaal naar mijn mening. Het mail contact waarin ik met jij en jou aangesproken werd vind ik niet professioneel en beleefd overkomen.
Vind dat als bedrijf zijnde niet kunnen, iets te amicaal naar mijn mening.

In de douche zit geen stang om de douche kop hoger of lager te zetten.
Wij zijn allemaal vrij klein en dat houd dus in dat ik vrijwel tegen de wand aan moest staan om helemaal onder de douche te kunnen staan.

Prima douche, afspraken goed nagekomen. Ze hebben de tijdelijke douche op zolder aangesloten op de warmwaterleiding uit de ketel. Alles was schoon en werkte prima. De verbouwing duurde langer dan... Prima douche, afspraken goed nagekomen. Ze hebben de tijdelijke douche op zolder aangesloten op de warmwaterleiding uit de ketel. Alles was schoon en werkte prima. De verbouwing duurde langer dan gedacht, de douche langer huren was geen probleem.

Alles naar wens.

Knetemann Quality Fitness

Verschillende nooddouche's gehuurd en overaldouchen.nl levert veruit de beste service.
Netjes aangesloten en een snelle service. Kortom geen gedoe met de nooddouche.

Fam. Koot, Nootdorp

Een heldere offerte, een goede en schone douche, geen onverwachte kosten achteraf.
Zeer klantvriendelijke en correcte medewerkers.

Klantvriendelijke, snel reagerende medewerkers.
Goed product.

Geen.

Familie Das

Een prima ervaring over drie weken huur en gebruik. Ben blij die keuze te hebben gemaakt want wat een heerlijke luxe! Wij kozen voor de 90cm douche zodat daar ruimte was voor het opstellen van... Een prima ervaring over drie weken huur en gebruik. Ben blij die keuze te hebben gemaakt want wat een heerlijke luxe! Wij kozen voor de 90cm douche zodat daar ruimte was voor het opstellen van douchespullen. De pomp was nodig en functioneerde erg goed en is zeer stil.

Infomatie vooraf is helder, dus over de mogelijkheden die vaststaan. Daarnaast zijn er de keuzes die gemaakt worden als er eenmaal in huis wordt geïnstalleerd. Bijvoorbeeld de afstand tot de afvoer... Infomatie vooraf is helder, dus over de mogelijkheden die vaststaan. Daarnaast zijn er de keuzes die gemaakt worden als er eenmaal in huis wordt geïnstalleerd. Bijvoorbeeld de afstand tot de afvoer en de hoogte van de afvoer die bepalen of er een pomp nodig is. De pomp werkt stil dus vroege douchers storen anderen niet.
Goed dat de tapijtvloer zo keurig werd afgeplakt. No worries dus!

Eigenlijk geen voorvallen gehad waarvoor verbetering nodig is! De douchecel was waterdicht en functioneerde zonder problemen.

Ad van Hooijdonk

Gjm Ruigrok

Prima service verlening. Heel prettige contacten. Vriendelijk en persoonlijk. Plaatsen, uitleg en ophalen verliepen uitstekend.
Tussentijds werd geïnformeerd of alles naar wens verliep.....
Tussentijds werd geïnformeerd of alles naar wens verliep.. betalen pas achteraf. De douche cabine was keurig schoon evenals het gordijn. Wij hadden de eenvoudigste uitvoering en die voldeed goed voor twee personen.
Ik raad dit bedrijf voor 100% aan.

Uiterst vriendelijk en deskundige medewerkers. Prima materiaal. Bij de plaatsing wordt creatief omgegaan met de mogelijkheden.

Ben je wat luxe ingesteld dan raad ik de iets luxere douche aan. Een advies, geen verbeterpunt.

Gjm Ruigrok

Tussentijds werd geïnformeerd of alles naar wens verliep.....
Ik raad dit bedrijf voor 100% aan.